Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Ska jag eller ska jag inte!?

Av Jenny - 8 februari 2011 15:51

jag klarade mig! Stolt blir jag!! Sen får jag se om det håller hela kvällen.. Jag sitter här efter en dag borta på karolinska där jag äntligen fick ta ut min spiral. Tog med mig Josefina så jag skulle slippa få vara själv och vi skyndade oss, väl framme så sa tanten att jag inte hade tid förrän nästa vecka haha. Men läkaren såg hur rädd och jobbigt det va för mig så jag fickkomma in.. o nu känns lilmagen mycket lättare!! härligt haha!!


Anledningen till att jag är stolt över mig själv är för att jag och Melvin sitter här och myser framför tvn. I skafferiet har jag godis, bullar, kakor och muffins som bara skriker efter mig. Jag sitter och är såå sugen. Men eftersom jag har en period nu då jag verkligen inte tycker att jag ser ok ut.. usch säger jag när jag tittar mig i spegeln.. verkligen usch..

 

Sen att mitt leende alltid sitter där det sitter är en annan sak.. Men man kan ju försöka intala sig själv annat än det man känner och ser;)!! Men jag sitter här och är så himla sugen på allt som finns. Jag håller med er.. det borde itne finnas där.. men nu är det som det är helt enkelt och godsakerna ligger på en trygg och säker plats.


Jag går ut i köket men vet ni vad jag istället gör. jo jag gör en häärligt smoothie!

 

Juicen va slut så det fick bli lite vatten med funlight i, frysta hallon, en banan och en grapefrukt.  Det smakade hur bra som helst och suget efter nåt sött blev väl lite bättre.. inte helt borta men jag är inte hungrig mer iallafall!! Melvin ja han tyckte att smoothien va super

   

Jag hade ingen lust att torka och svabba efter så han fick dricka ur en flaska.. ibland får man helt enkelt göra det bekvämt för sig sjävl!!


jag tar en vilo dag från träningen idag.. Men jag tog en bild på mig själv igår.. JAg fick jätte fina tränings linnen av fina Tess när vi va där i söndags.. min fråga till henne va. hur fan fick du de över dina stora boobies... mohaha..

 

Man kan se att magen putar ut lite där.. o det stör mig. MEN jag ska försöka göra mitt bästa åt saken.. Jag vet hur man gör och vad jag ska göra.. Det svåra är bara att låta bli!! Men idag klarade jag mig.. och jag håller tummarna att jag kommer fortsätta så hela kvällen.. EN dag i taget!!! Träna gör jag. men det är det där med godis och socker.. FAN!!!


Nä nu ska vi mysa klart här hemma för att sen börja med middagen!! Imorrn tyckte jag att vi båda två va värda en ledig dag som vi kunde spendera tillsammans.. så lediga är vi.. Kanske blir det minisats, simhallen eller andys.. vi får se helt enkelt..


pus s påer

 
 
Ingen bild

Pegah

8 februari 2011 16:57

Jenny nu är du för grym emot dig själv, du som är sjukt läcker! men visst ja ska inte uttala mig egentligen men det är upp till var och en hur de känns att vara fin o så.. men sen kan man alltid försöka intala människor att som ja gör nu, du är ju i toppform och är hur fin som helst!! hoppas du vet det :))

Jenny

8 februari 2011 18:07

Tack tjejen.. det är väl nå svacka.. Men det kan oxå vara så att jag blir så arg på mig själv när jag inte kan släppa godsuget... Men men det går väl över d me.. puss

 
Ingen bild

din mammad

8 februari 2011 20:09

men!! du är jätte fin min stora dotter;) och duktig. Kram din mamma...krama Melvin oxå.

 
Ingen bild

Pegah

9 februari 2011 09:59

Godis är tillåtet att unna sig ibland :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards