Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Tur att man är morgon och dag pigg!

Av Jenny - 16 februari 2011 16:14

Hallå! Nu har jag varit hemma en timma och det enda Melvin vill är att sitta och mysa med sin mamma i soffan.. då känner man sig saknad kan jag tala om;)!!


imorse när jag vaknade kände jag ju mig jävligt trött och tänkte att jag skulle hoppa promenaden men efter min drink och lite positivia tankar tog jag på mig mina trasiga legins som satt så jävla tajt att fettet vällde ut ur det trasiga.. haha. snyggt jag vet.. MEN det enda de skulle göra va att hålla värmen för lillrumpan liksom. sen tog jag på mig mitt andra och satte på mig den packade väskan på ryggen. Det började rätt tungt med promenaden då jag körde ben igår men till slut kom jag upp i fart och takt! härligt!!


Shit va härligt det va! Att promenera tog mig drygt en timma, det är alltså inte så jätte långt hemifrån till skolan..Helt ärligt.. efter dryga timman blev jag helt slut så jag gick till närmsta busshållsplats för att ta bussen sista biten, bussen kom och jag satte mig bekvämt. Kan ju tala om att jag hade lika gärna ha fortsatta att gå.. för det va EN hållplats till ektorp, EN!!! Jonas frågade mig med ett flin.. men jenny kände du inte igen dig.. haha nej det gjorde jag inte eftersom jag har dåligt lokalsinne! så jag säger att jag gick hela vägen eftersom det handlade om EN hållplats!! jeho.. haha. Det va skönt och härligt.


Jag va pigg och glad resten av dagen i skolan. Jag och Erki tog oss till järla för att äta lite lunch.. Sen stack jag till gymet där jag körde mina tuttar och lite mage..


Nu sitter jag som sagt här hemma och är helt slut!! Jag är trött och skulle kunna somna om jag la mig nu.. Men jag är glad att jag är en morgon pigg person.. som gör det mesta utav dagen för att sen sova skönt på natten.. haha när jag väl får sova.


Nä nu ska jag fotsätta mysa med min odåga. som faktiskt ska få gå till dagis imorrn!!


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards