Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Hallå så..

Av Jenny - 16 februari 2011 21:15

Resultatet av mitt bak och mina pannkakor: kakan blev väl så där, jag skulle haft den någon minut kortare i ugnen. Jag trodde den skulle vara lite kladdigare. Men den duger.

pannkakorna, jagkommer köra på det recpetet jag kört på innan. För de här gick att äta men det va för mycket mjöl i skiten. så jag kör på de jag kört p åinnan.. Men man ska ju aldrig vara rädd att testa något nytt;)!


Melvin tyckte om de iallfall

    han åt för fulla muggar. Kakan däremot den åt han någon tugga på sen kasta han den i mitt ansikte. Mmm han har hamnat i någon fas nu där allt ska kastas. Är han arg eller inte fått som han velat ja då är det aggressiva kast.Han är så jävla trotsig och ska få som han vill hela tiden.. annars blir det bråk här hemma. Då kan ni ju gissa att det blir mycket bråk.. eftersom hans mamma är lika envis hon!

Nu på kvällen så hittade han mina solglasögon och de skulle han ha på sig när han tittade på tv.

 

Han satt så där i ca 15 minuter haha.

Ni kan ju kolla in på min vän Emmas blogg.. Jävla tant du är Emma. Här bjuder man på sig själv i skolan så folket ska få skratta.. ja då blir man uthängd på internet;) va är det liksom.. haha. Det är ju tur att jag faktiskt kan bjuda på mig själv!


Jag fick en önskning att skriva upp mina övningar här i bloggen, alltså tyvärr är jag inte så jävla insatt i vad alla övningar heter men jag kan ju göra ett försök varje dag. Så kanske även jag kan lära mig någon gång.

Idag blev det iaf

Hantelpress på snebänk 3*8

flies på snebänk 3*10

En övning va, hantlar som jag drog nedifrån upp 3*10

sen blev det en cabelcross övning3*10


Imorrn blir det armar som ska bli pressade efter dagis lämning:)!


Sista om Melvin.Melvin är ju besatt av mitt hår, han skriker mamma hååj håååj. Så kommer han springandes för att få hålla i mitt hår. Idag när jag kom hem från skolan så ville han inte leka utan han ville att vi skulle sitta i soffan så han kunde pilla i mitt hår, allvar!!  Vissa gånger när jag ska kissa så springer han efter för att han ska pilla i mitt hår.

 

Här kommer han, man ser verkligen att han vet vart han ska och vad han vill. Man ser även att han vet att jag inte tycker att det är ok!! bus killen..


Nä nu ska jag kolla lite på tv med min stora kille sen gå och lägga mig så att jag orkar upp imorrn!! pus spå er



 
 
Sandra

Sandra

17 februari 2011 08:17

Jag har gjort den där kakan ett par gånger men förstår inte riktigt vad som är så gott med den? Jag trodde som du att den skulle vara lite kladdigare. Jag tycker mer att det blivit som en tråkig sockerkaka och nån skum glasyr på som inte smakar nåt. Kanske skulle vara godare om man typ smaksatte den med citron eller nåt?

Har du testat att ge din son en peruk han kan gosa med? :-)

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

17 februari 2011 11:02

Du är så fin så min lilla sparv.... men vänta bara tills jag mmsar dig... det kommer när du minst anar det <3 mohahahahaha

http://www.emmapelosio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards