Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Göteborg!

Av Jenny - 21 februari 2011 19:52

Herregud vilken helg det blev. Alltså det blev både ta hand om mig själv helg och fest helg!! Vi hade hur skoj som helst!! På fredagen åkte vi så att vi passade in Melvins sovning, resan ner gick hur bra som helst och vi va framme på 4 timmar.. Jepp Catta körde som en hel karl kan jag tala om.Jag har lite bilder från helgen!

   

På lördagen tog vi en snabbis i lite affärer för att köpa oss lite nödvändigheter. Sen blev det självklart en lunch inne på paprika där vi fick välja våran egna sallad. Vi ladde nämligen inför ett tungt rygg pass inne på sportlife på backaplan

       

Catta va både duktig och stark så det va skoj att träna med henne trots att hon är handbolls spelare.. mohahaha. inside joke oki..;)!

Melvin hade ju självklart hur skoj som helst med mormor hela helgen då jag tog hand om mig själv

      På lördagen efter att min pojke gått och lagt sig så fixade vi oss till det finaste vi kunde, hade lite gott att dricka och sen gick vi ut. Men som sagt så började vi hemma hos morsan min med lite musk och trevligt sällskap

    Catta har en vän i göteborg som heter Tess. Vi tyckte att hon skulle komma förbi och ha lite skoj med oss. Hur skoj som helst att även hon kom med.. vi busade mohahaha. haha. JAg och Catta.. ja vi älskade kameran som alltid

   

Tess ja hon fick sig väl en chock när jag kom ut från toan i string trosor och så vidare.. Ja jag ärju den jag är helt enkelt men som tur va så tyckte hon att jag va toppen. haha våga annat!! Vi hade en skit rolig kväll och jag tackar min mamma hur mycket som helst som va med Melvin under hela helgen:)!!

Ute kvällen hahahaha ja jag skrattar för herregud säger jag. hahah men skoj va det

      Vi började på en krog för att få i oss en sista drink plus att fördriva tiden lite innan folket började komma ut.Där inne trodde nog folket att vi va knäppa i ihuvet. tjejerna med deraas sprutor och blod kollande.. (diabetes) Jag med mina egobilder

    Ett tag trodde vi att vi skulle bli utslängda, varför?? Jo för att.. ja kolla efter själv

 

De undrade om vi fått lite för mycket att dricka eftrersom Catta slängde sig på golvet mohaha. Men hon letade bara efter en sak hon tappat så de lät oss vara sen;)!

    Fråga mig inte!!

Sen skulle Catta ta en bild på bara mig liksom. Då kommer någon springades bakom mig och jag ser fasen livrädd ut haah

 

Jag har nog aldrig sett så där ut men så va det bara Tess

Efter krogen drog vi til parklane där vi dansade hela kvällen lång tills det va dags att ta sig hemåt igen. Innan hemgång så va jag helt säker på att jag skulle ha kebab från kebab house, jag bara skulle ha det. Då jag aldrig har ätit någon godare kebab förut!! så vi stack dit och köpte oss lite kebab alla tre. mmmm smaskens.. Vi åkte hem och åt skiten

    Det här är ca fyra på natten och vi är ju hur pigga och glada som helst fortfarande.. .men ändå så somnade båda så fort vi la huvudena på kudden!!!


Helgen va hur bra som helst!! En helg som behövdes!! Jag har haft jätte skoj men även mysigt och trevligt. Tack för denna helg Catta och såklart min Mamma!!

 
 
cattata

cattata

21 februari 2011 20:50

hehehe vilka roliga kort!! verkligen , kommer ej ens ihåg hälften:)

men vaa faaan gör vi på vissa=?....
hmmm... men såååå kul vi hade!

var verkligen bästa helgen på läääänge... svårslaget!.. man behöver de så!!!

kraam o tack samt tacka din kära mor!
kraam o pööös cattur!

http://www.cattasblogg.wordpress.com

 
Ingen bild

din mamma

21 februari 2011 20:59

Det va så himla kul att ni kom ner och att jag fick vara ensam med Melvin utan hans mamma ;)))

Jenny

21 februari 2011 21:09

Ja utan morsans kontrollbehov

 
Ingen bild

Tess

22 februari 2011 22:37

Ja du är ju en helt vild å galen brud, du träffa rakt i hjärtat :)
Bäst att vara sig själv från första stund.. jag gillart iallafall.

Tack för en riktigt bra kväll i lördags, va längesen jag hade så skoj ute på krogen!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards