Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Träning

Av Jenny - 24 februari 2011 16:16

Hallå så på er. Igår blev det inge bloggande då jag inte kom hem förrän vid åtta tiden och då somnade jag tillsammans med Melvin.. skööönt hehe! Efter dagis lämningen igår stack jag till gymet där jag körde cardio och ben.. herregud va jag körde ben.. Jag kände att mitt knä va helt och det gick bra så jag körde på!!! Det blev knäböj, utfall, upphopp, benspark, rakamarklyft sen en rumpövning som jag kör liggandes på en bänk...


Kan säga så här. efter träningen va mina ben skakis och jag började redan känna av träningsvärken.. haha.. Jag älskar det!!!

 

Alltså i vissa kläder känner man sig så svullen medans i andra kan det kännas så himla bra.. Jag känner mig alltid mer svullen och vätskig när jag har tajta kläder.. MEn efter gymet satte jag på mig mina baggy jeans och redan kändes det bättre hehe!! Igår efter träningen stack jag till skolan där jag hade en redovisning på en hälsoaktivitet. Min aktivitet blev att vi alla skulle göra en frukt sallad tillsammans och sen stoppa i oss.. haha jag va den enda som tänkte på mat.... typiskt mig liksom;)! JAg och Melvin skulle upp till farfar där gudfar Alan väntade på oss och ville umgås lite.. han säger att det är med mig hahaha men jag vet att det är Melvin han vill ha för sig själ.Jag kan säga så här. Jag hade en våtservettask i vagnen som va djupfryst när vi kom fram dit vi skulle. alltså djupfryst!!! HEMSKT!!!Jaja.. Alan gjorde en super god middag.

 

nobody of us can be without our iphone haha!!


 

här kändes kroppen bättre och lite tunnare. haha. Usch va huvudet kan spela en spratt liksom.

Efter umgänge och mys stack vi hem och där somnade jag med min lilla prins. haha kl ca 20.00 på kvällen:)!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards