Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Torsdag!

Av Jenny - 24 februari 2011 16:27

Sista dagen med rutiner denna vecka för mig och min lilla prins vi bestämde oss för att vara lediga imorgon helt enkelt och umgås lite med Kim och henne små killar:)! Jag tycker att så länge jag har möjlighet så har jag Melvin kortare dagar och ledig på fredagar för sen när jag börjar jobba går det liksom inte att bara vara hemma en dag.. Så imorrn och sen två fredagar till är vi lediga, de ska vi göra nåt skoj på. Egentligen va planerna imorrn att dra till mullemeck parken det är en jätte härlig park för alla åldrar och de har massa roliga saker. Det är även en park där funktionshindrade kan vara och leka. Det är gratis och hur fint som helst. MEN nu är det så här att kylan är rätt extrem och jag tror ingen av våra småttingar har lust att vara ute i flera timmar då. Men vi får ta parken en annan dag!!


Idag har jag varit i skolan och börjat en ny kurs, den verkar vara väldigt intressant och rolig, jippi haha! När jag satt där i skolan och arbetade fick jag mig ett mess av gudfar Alan att han gärna ville umgås lite ensam med Melvin idag.... Ja tack;)! Men jag fick hämta Melvin efter min träning som idag blev cardio, bröst och lite mage.. sköööönt!! Så Alan mötte upp mig för att sen ta med sig Melvin hem till farfar.. jag själv ja jag sitter här och bara softar, hur skönt som helst med slapp kläder och osminkad

 

Fick även ett mess av Alan med en bild på de två när de myser i soffan.. haha även Alans hår fungerar tydligen

 

Sötnötar!!


Jaja Jag ska strax börja laga mat först ska jag bara ta upp lite saker som kan irretera mig.. Haha nu tänker ni säkert. men va fan sak hon börja nu igen.. Jepp det ska jag!!


Jag hatar folk som bara glider förbi allting på en jävla räkmacka!! Så fort någonting blir lite jobbigt eller svårt att förstå kan de ingenting och vi andra måste göra saken åt de.. HEMSKT!! Fan man kommer aldrig lära sig att göra det som är svårt om man alltid får allt serverat!!!! Men idag så sa jag helt enkelt NEJ.. Absolut får man lyssna på mig när jag pratar om våra uppgifter men att göra de åt ngn annan eller så att ngn annan bara kan kopiera..Nej det är ingenting jag tänker fortsätta tillåta!!! För det är frustrerande och irreterande.. Tur att man har bloggen där man kan avreagera sig lite!!


Sen en annan sak.. Om det är något en person stör sig på hos ngn annan och man talar om det, eftersom det kan vara nåt som gör dig ledsen eller bara förbannad. Sen blir den som talar om det liksom det svarta fåret och den elaka!!! Att man alltså inte får tala om sina känlsor inte ens om det är något som sårat dig.. Sen kommer det en annan person och säger exakt samma sak till samma person.. Ja då blir den personen liksom hyllad och det är hur ok som helst. Fan va bra att du talade om det och så vidare.. Ja ibland är livet konstigt alltså..


Men jag är glad att jag har min familj..

   

Det är vi liksom!!


Jag är glad att vi bor här där vi bor.. Jag är nöjd och lycklig helt enkelt!! Det är väl det man ska tänka på och släppa allt annat.. återigen.. tur att man har bloggen att avreagera sig på!!


Nä nu ska jag börja lite här hemma innan alla kommer hem.. puss på er..

 
 
Ingen bild

din mamma

24 februari 2011 18:31

fler dopbilder tack

Jenny

24 februari 2011 19:21

Hahahahahahhaha mamma haha vet du vad jag trodde du menade nu. med dop biler. haha doping bilder ochjag tänkte skriva nåt elakt till dig.. Sen kom jag på hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards