Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Tjejfest

Av Jenny - 1 augusti 2009 13:33

blir det som sagt ikväll fan va skoj jag kommer ha. Ja jag är så jävla fitt trött att jag är jävligt irreterad för tillfället men jag ska äta miglite mat o sen sova liten stund!!


Sen kommer lilla Kurre o hämtar mig för att vi sen ska vidare hem till henne o fixa o dona lite så de andra flickorna bara kan komma o vara så heta som möjligt jeho. hehe.. Ja ikväll blir det fest. men fasiken jag tro ratt bara för det kommer jag väl bli så jävla full så jag knappt kan stå på benen.Me n nej jag ska ut o dansa!!!


Dansa ja det sk ajag. .med eller utan ont i fötterna.. haha.. Maija lärde mig ett trick. nämligen att smörja in voltaren under fötterna .. det ska tydligen hjälpa så det ska jag testa idag. haha. o se hur länge jag orkar dansa.. Blir jag för trött efter i natt ja då tar jag mig en redbull. För imorn.. ja imorn kan jag sova hur jävla länge jag vil!!


Eftersom min Jonas  och min Melvin tog bilen idag för att ta sig hem till farmor Gudrun i örebro.. oo va skönt.. Så jag och min Anca kan sova hur länge vi vill..


Anca står förresten för tillfället o lagar lite mat oss... mm korv o makaroner... såå gott faktiskt.. efter en sjuk vecka.. jaja slut tjatat.. imorn eller måndag kommer jag lägga upp bilder från tjejfesten iaf.. Tyvärr tog jonas kameran med sig till farmor så jag får nöja mig  med mobil kameran. men den funkar den me.. hm. kram på er alla glada

 
 
tess

tess

2 augusti 2009 15:20

Kom förbi vettja! Ta med dig karln och lillprinsen!! =)

http://www.metrobloggen.se/tsky

 
tess

tess

2 augusti 2009 21:00

Grattis Jenny...lite i förskott till en väldigt snygg tjej med sötaste prinsen! Jag är fet jag oxå blääää men WTF jag måste få lite sol och då får jag helt enkelt ligga långt in i vassen...Vi gick inte heller till thaibåten ikväll. Bidde annat istället ;)

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards