Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Färden till

Av Jenny - 7 augusti 2009 18:54

Gustavsberg gick hur bra som helst. Ja det tog väl ca 1 timma o 12 minuter men det va det värt. Melvin ville ju träffa sin bonus mormor maggan! Vi hade en mysig dag ute på altan.. Melvin va lika glad som alltid... Iaf när vi är bland människor.. Han låg o skratta o prata.. ..


Men nu ska jag berätta om hemfärden. fy helvete va irreterad jag blev. Hahaha o det har fortsatt till nu kan jag tala om!! Till bussen gick det hur bra som helst . Men sen när vagn helvetet skulle på bussen gick det fan inte lika vidare. Det sitter två kvinnor på sätena där VAGNAR ska stå. Den ena flyttar på sig så ja gska komma in med vagnen. MEn den andra jävla f- an flyttar inte på sig. Så jag fastnar med vagnen i trappan kan man säga.. Hon sitter kvar. Den kvinna som flyttat på sig försöker hjälpa mig så gott det går. Men eftersom F- an sitter kvar på sitt säte där min vagn ska stå blir det jävligt trångt!!!! 


Så vagnen kan tyvärr inte stå på sitt ställe. så jag kan alltså inte sätta fast vagnen i det där snöret. Så MElvin far runt omkring där i bussen.. Alla ser det här. Även hon som sitter på vagn platsen men hon bara LER!!!! Hon ler o tror hon är trevlig mot mig .. helvete tänker jag. Så när vagnen rörde på sig så kölrde jag över hennes fot. JA det gjorde jag helt med flit oxå!!!  Hon fortsate att le


Sen när vi skulle av. ja hon satt längst in alltså skulle det vara lättare för mig att gå av först. Nej hon skulle tränga sig förbi för att gå av först.. jävla F-a säger jag bara. Det värsta är oxå att hon va väl i 25 års åldern!!!!!! O sen.. det va inte fullt på bussen det fanns massa andra platser!!


Nu Kommer jag till tunnelbanan.. mm vi va med om mycket på hemfärden.. o den som inte skulle bli irreterad.. ja men skoj för dig då!!! Iaf vi kom till slussen. Det fanns enhiss jag tog den.. hamna på fel plattform.. självklart!!!! Då fick jagl eta upp hissen på denplattformen för att ta mig till biljetthalen i mitten! JAg kom upp. Leta reda på hissen för att kunna ta mig till MIN tunnelbana.. det fanns alltså inte en enda rulltrappa!!! Så hitta jag hissen som skulle ta mig rätt. Ja då va den sönder!!!! SÖNDER!!!


Jag går till han som tar emot biljetterna.. han lyssnar på musik o vägrar typ att stänga av. Men jag tror han såg min blick att jag blev riktigt förbannad så han stängde av.. Jag fråga.. hur tar jag mig till tunnelbanan när hissen är trasik.. Han kollar på mig som jag är dum i huvet o säger.. " men du är ju vi tunnelbanan" MEn snälla gubbe. oki tänkte jag jag frågar igen. Hur tar jag mig NER till tunnelbanan så jag kan åka HEM!!!??? Jaha du ska ner. ja du tar hisssen säger han. JAg kokar men ler lite vänligt o säger .. Men hissen är trasig.. jaha har du vagn med dig. JA.. 


Då fick jag alltså ta den hiss jag tog upp dit ner igen. För att då ta en tunnelbana till medborgarplatsen för att byta till rätt tunnelbana..


Förstår ni nu.. att jag blev lite förbannad under hemfärden???? Melvin han sov under hela resan o fatta nada. hehe. 


Jaja nu fick ni höra min historia iaf!! Nu sitter vi här i soffan.. Melvin har redan somnat han blev väl trött av solen lr nåt sånt.. 


JAg och Jonas hade tänkt att åka till Maijas gokart bana o åkt lite. MEn Melvin blev så trött o decka.. Då vill jag att han ska sova i sin säng när vi ändå är hemma.. Så Nu blir det myspys i soffan istället!!!!

 
 
Ingen bild

Ovisa

8 augusti 2009 13:05

Fy fan vad lack jag skulle bli! Hoppas jag är så modig att jag kommer kunna säga till ägg som hon sen när jag ska åka buss. Och du, slussen är asjobbig!

Nu kräktes Sixten mjölk genom näsan, nice...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards