Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Herre gud vilken dag

Av Jenny - 10 augusti 2009 19:55

det varit idag!! Vill ni höra.. orkar ni verkligen höra om det.!!


Vi börjar med lämningen av svärmor!! KATASTROF säger jag bara!! Vi skulle ta bussen som gick kvart i.. skit helvetet va försenat. ja som alltid här borta i beckomberga!!! Sen när jag skulle gå på buss helvetet ja då är det klart att gubb jäveln inte sänkte ner bussen. Saken är den att de tycker säkert det tar lång tid. Men det tar då ännu längre tid för mig att komma på buss skiten!!!!


För jag måste typ hoppa upp med vagnen. Så det kom en jätte snäll flicka o hjälpte mig upp. Svärmor är inte jätte stark.. Så åkte bussen vi kom fram. Ja då va det kö till hissen. Sen va det kö för att stämpla skäms remsan till pendeln. Mmm men jag trodde fortfarande vi skulle hinna med pendeln som gick 4 över 11. SEn när vi stämplat sa jag åt svärmor SPRING, jag har ju vagn oxå såjag tar hissen. Vi fick gå före de andra. Men hissskiten åkte typ mm eller fan åkte den överhuvudtaget.. ja den kom fram till slut. Vi hade hunnit.. Jag skrek igen SPRINg hahaha men då ser jag att hon ökar stegen lite o hm.. ja hon ökade takten till min gå takt!!!


Så vi missa pendeln.. jaha tänkte jag hennes buss skulle gå kvart i tolv. o nu skulle nästa pendel gå 19 över. .. Vi hinner säkert tänkte jag men va inte alldeles  super säker på det!!!! Nervös o stressad blev jag såklart.


Jo men vi hinner det tar ju bara en kvar typ o om den åker härifrån 19 över jo vi hinner. Det va mina tankar. Sen plingar det i de där jävla plingarna.. hm tänkte jag nu kommer säkert tåget. Så säger svärmor.. Jenny det står nåt där uppe. JA va tror ni... Pendeln är försenad. Pendeln som va på pricken så vi skulle hinna om vi sprang. Den va FÖRSENAD!!! oki lugn lugn jenny.. JAg sa till svärmor.. va positiv vi hinner.... mmm hon trodde mig!!!


Pendeln kom. Det va en underbar flicka där som sa hur vi skulle gå för att gå kortaste vägen.. Vi kom till centralen. Sprang till hissen som skulle ta oss till klarabergsviadukten. Jag manade Gudrun under hela färden att nu måste hon springa på riktigt för vi har jätte jätte bråttom annars så missar dudin buss.. ja det är väl klart jag springer sa hon.. mm tänkte jag.. haha.. oki vi ser ..


Men vi kom fram. sprang till bussen hon haka efter. jag hade både vagn och hennes resväska. Men hon halka efter. .Hissen.. hm det va kö. så jag bad jätte snällt om att vi kanske kunde få ta den först. Självklart fick vi det. Sen kom vi upp. vi sprang gissa om vi sprang. . eller jag iaf.. SEn stanna hon. hm jaha tänkte jag .. GUDRUN SPRING.. ja då kom hon. Sen sprang vi hela vägen till gaten.. klockan va 11.44 när vi kom fram o bussen skulle gå 11.45 så vi hann. fy fan va skönt. Men för i helvete va stressigt.. katastrof. hahaha

 
 
Lovisa

Lovisa

10 augusti 2009 21:23

Fy fan vad roligt du skriver! Jag kan verkligen se det framför mig! Hur ni springer genom centralen i panik!

http://lofsan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards