Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

På fredag tar jag

Av Jenny - 12 augusti 2009 08:46

mitt pick och pack plus odågan o drar till göteborg!! Nu är det så här att jag ska ha med mig min Marlon oxå!! Min syster tror itne ritkigt jagkomer klara det. MEn hallå MArlon är ju hur go som helst.. o melvinhan me. mohahahah vi får se. om jagkommer fram hel till göteborg!!!


Men det är ju bara tre timmar på tåget hur långsamt kan det gå egentligen.. Jag tror jag klarar det.. jag vet oxå att Marlon kommer vara såå duktig för han ska ju hjläp amig med sin kusin o det tycker han om.. OM Melvin är glad förstås.. jo men det här ska gå!!



Sen kommer vi ju fram då är ju mormor lisa där o väntar.. Sen på tisdag så kommer min fina Jonas o håller oss sällskap. Liseberg o träffa gamla vänner plus träning..veckankommer bli hur skön som helst. jeho.. 



 
 
Michan

Michan

12 augusti 2009 09:58

Ååhnej jag fyller år den 22a augusti, om 10 dagar haha :-D
Men du har kommit igång med träningen ordentligt nudå :-D ?

http://www.metrobloggen.se/22

 
Sandra

Sandra

12 augusti 2009 20:14

Halloj!
Ja vi får vänta ett tag till på honom, han är beräknad till 27:e oktober... Men jag hoppas att han kanske vill komma typ två veckor innan eller så ;-)
Jaha, så du ska till Göteborg, med två barn! Det kommer säkert gå bra! =)

http://tassandra80.bloggagratis.se

 
Lovisa

Lovisa

12 augusti 2009 21:01

Fast det satt långt inne! Jag hade inte gjort det om jag var själv. Måste få stöd någon gång till. Vi var dessutom helt själva, hade det vart i tunnelbanan så stressar ju folk bakom en och trycker på. Det är jag inte redo för! Vad har ni för vagn?

http://lofsan.wordpress.com

 
catta

catta

12 augusti 2009 21:24

hej gum,s. dulktig du vartit idag..

kan du skicak mig matschemat igen... pööös

http://www.diabetesochtraning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards