Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Herregud

Av Jenny - 14 augusti 2009 14:55

va mycket skit man ska ha med sig när man ska resa med bebis då!!


Välling, blöja, massa massa kläder då han spyr typ hela tiden. Filtar, nappar, snutte, ja o mer. sen ska jag ha saker med mig oxå. smink o skit.. haha  sminket va viktast hehe. nejdå. Jonas kommer ju på tisdag så han får med sig en väska med mina saker. Nu under helgen har jag bara med mig träning och promenad kläder. Och nåt annat så jag kan röra mig inne i stan på lördag o kanske träffa massa goa vänner!!! 


FAn snart ska vi åka hemifråno jag har inte ens duschat.. nej jag har ju fan  packat och tvättat!!! Jaja nog tjatat om det. måste duscha innan odågan vaknar upp ur sin skönhetssömn. Ska möta linda inne på centralen med odåga nr 2.. Jag ska förbi HM oxå för jag köpte ett par blanka leg ins.. o har nu tvättat de för första gången.. hm. de förstördes totalt kan jag tala om. Äckliga jävla kläder.. man ska inte köpa kläder därifrån men jag ville ha de.. 


Jaja det går nog bra. nog pratat fårn mig jag har lite bråttom nu nämligen. kram kram på er.. 


Skulle ha tagit datan med mig . men jag orkar inte bära den med allt annat .. så den får komma till sin matte på tisdag då jonte myra kommer ner!!!


Mamma har data.. men hm hennes sambo vill inte låna ut den alltid. ja han är snål. men men vi ser ju. puss igen

 
 
Sandra

Sandra

14 augusti 2009 23:38

Hoppas ni får det bra nu i Göteborg!
Och att tågresan gick problemfritt för dig ;)
Kramis!

http://tassandra80.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards