Alla inlägg den 1 november 2009

Av Jenny - 1 november 2009 19:10

träning åkte vi iväg till tyresö för att hämta upp våran odåga! Han hade skött sig perfekt. förutom att han vaknat kvart i sex imorse. MEn det är ju för att han inte fick sova i egen säng.. JAg säger ju till er att han inte vill sova nära!!


Nu sitter vi hemma o har det lite skönt .. söndags ångest ni vet.. haha. Hoppas jag får massa träning i veckan!!


Nu till saken jag har en fråga till er där ute!!

VARFÖR FLIMRAR SKÄRMEN PÅ MIN DATA? DET ÄR JÄVLIGT IRRETERANDE KAN NI FÖRSTÅ DET. DET BÅDAR INTE GOTT!!!!

Av Jenny - 1 november 2009 19:08

Blev rygg och cardio. Så jävla sklönt att träna!!!!

Av Jenny - 1 november 2009 11:13

I morse då eftersom jag inte kunde sova vidare. Gick jag upp till grannen och hämtade tompa. Sen drog vi ut på en fettis promenad båda två! Vi sprang och lekte sen promenerade vi seriöst! Hur jävla skönt som helst. Utan vagnen flyger man fan fram! Vi va ute i 40 minuter. Nu sitter jag och äter frukost för att snart åka iväg till gymet och köra rygg. Eller så kanske det blir bröst och triceps. Får se va som händer.


puss

Av Jenny - 1 november 2009 08:43

såg Melvin ut igår innan vi drog till tyresö!

  När vi väl va framme hos min moster Marita.. det tog väl en timma. Ja då fick vi byta.. kan ni gissa varför??? SPYA!!!!

Av Jenny - 1 november 2009 08:38

jävla irreterande kan jag tala om för er där ute!! kl 8 på morran när jag är barnfri.. Ja då vaknar jag och kan inte somna om!! Fattar ni kl 8 på morran!! Fy fabian, jag som tänkte att jag skulle få sova ut. Jag vet ju sen innan jag blev gravid och fick mig Melvin så har jag aldrig kunnat sova längre än till 9 när jag varit ledig!


Vet inte varför, kan bero på min överskottsenergi. Vännerna som sovit över när vi varit ute, vi kan säga så här. De lärde sig att sova med hög musik och en damsugare i bakgrunden på lördags mornarna!! Ja för jag vaknade väl vi 9 o hade tråkigt senbörjade jag o städa. I göteborg hade de nog det lite tuffare för då bodde jag i en etta!!


Hahaha men nu när jag inte fått sova på 6 månader en hel jävla natt. Så trodde jag att jag skulle kunna sova lite längre iaf. Men nej det gick inte sörru! Så nu är jag på väg och ska ladda in en lite längre och hårdare mix i mobilen sen ska jag ut och ta mig min morron promenad. Fan då jag ville sova. men inte så mycket att göra åt saken nu eller va säger nu!


IGÅR kväll hade vi det hur bra som helst. Med massa god mat. JAg tog inte pommes utan bakpotatis o ingen fett sås heller för den delen. Plus att jag hoppade efterrätten. För att få det liiite nyttigare iaf!! Vi kom hem och kollade på de knowing den va väl bra men jag somnade innan den sluta. Trött ja det va jag! Sen så deckade jonas efter mig.. haha roliga människor.. tror det kallas FÖRÄLDRAR!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards