Alla inlägg den 15 november 2009

Av Jenny - 15 november 2009 19:24

ju som sagt väldigt mycket som kan störa mig. Nu ska jag tala om en annan sak.. håll med om ni gör det annars så gör ni inte det. Men tänk så här. Du har en kusin, syster, bror eller ja ngn i familjen bara som du är rätt nära med. När du ska göra något själv eller med dina vänner frågar du alltid den personen om den vill följa med när den har tråkigt får den komma och umgås med dig. Men sen när den personen själv ska hitta på saker med sina egna vänner eller något själv. Så frågar den aldrig dig om du vill följa med.


Är inte det lite ful stil?? ärligt.. är det alltid upp till Dig då att få med den här nära och kära personen men när den ska göra nåt så blir du inte ens tillfrågad för då duger du inte. Men när den är ensam eller har tråkigt då duger du. Va tycker ni där ute.. ska man bete sig så.


Har jag för mycket principer i vissa fall?? Ja det har jag, men jag lever som jag lär om man säger så! Jag har råkat ut för mycket och många konstiga, speciella människor därför jag bildat mig mina principer och regler. MEn att utnyttja andra är äckligt och fult. Det finns olika sett att utnyttja sina nära och kära men vilket det än är så hatar jag det!!


Av Jenny - 15 november 2009 18:52

bara så jävla förbannad på alla jävla egoister som finns i våran värld!! Förbannad är bara förnamnet!!! Fy fan va jag är lack nu. Jag hatar det jag är less o jag orkar inte mer!! Men men det blir väl bättre ngn dag men just idag är det inte nå skoj!!


Jag är så trött bara. Sen har Jonas jour hela nästa vecka då kommer jag inte få en endaste timma bara för mig själv och det är faktiskt inte nå skoj!!! Även om de bara är hemma så kan det vara skönt att bara få sitta själv.. jaja vi hörs imorn.. då kommer Min alldeles egna Katarina Babic hit och hälsar på ända från Norge.

Av Jenny - 15 november 2009 17:14

tidgare til gymet än Catturfaktiskt över en timma tidigare. Så jag körde på själv där nere. O herregud va jag körde på då!! Lovisa du har peppat mig ska jag tala om!! Det gick skit bra ojag svettades och andades haha!! Folk trodde jag hade damp där inne tror jag.. mohaha..


Sen körde jag cardio i 15 minuter efteråt.. hann inte mer då jag skulle ta mig en dusch för att sen möta Jonas och odågan! MEn det slutade med att jag satt i bilen och vänta med odågan när Jonas gick in och träna! Vi tänkte dra till stan för en liten shopping runda. MEN Jonas glömde tröjan hemma så han hade ingen tröja på sig under jackan.. inte det skönaste så vi ¨åkte in och hämtade mitt balance kort sen hem och åt lite mat!


Jag kan säga så här.När jag satt i bilen den där timmen så böt jag två bajsblöjor på odågan.. mm han slutar inte bajsa så häller i han vatten är nåt jag försöker göra hela tiden. Jag själv... ja jag blev så jävla kissnödig att det faktiskt nästan kom i brallan fy fan va kissnödig jag blev. När jonas kom in i bilen sprang jag upp igen för att kissa.. folket utanför trodde säkert jag bajsa så lång tid tog det för strålen att sluta rinna. haha.


Nu sitter jag här i soffan och väntar på att mina serier ska börja på femman.. jag missar de typ aldrig. hehe. Sen blir det väl den sista Johan falck!! Om inte Jonte myra ska på bio såklart..


Nä vi hörs senare. puss puss

Av Jenny - 15 november 2009 09:52

från en liten morron promenad. Egentligen skulle jag gått till gymet och kört så här på morran. Men jag fick åka lite senare och träna med Catta istället.. Så då tog jag mig en morron promenad så Melvin kunde få sin sömn ute i friska luften nu när han är dålig.. Men fan han vaknar jämt när jag går in på vårat jävla ica.. alltså det slår aldrig fel!!


Nu har jag tagit mig min promenad ska äta en stor jävla frukost för att sen åka iväg och köra hårt på gymet med Cattur! sen blir det in till stan och vem vet lite shopping kanske.. Jag behöver en ny fleece overall till min odåga för han börjar som sagt bli stor!! storlek 80 har han nu.. Men det kommer han nog ha ett tag tror jag! Nu står nog växandet still ett tag... eller det är nåt jag hoppas!! För han börjar bli tung.


Nä nu ska jag göra en god frukost åt oss här hemma.. va och handla lite gott bröd på ica!! puss puss så hörs vi senare.

Av Jenny - 15 november 2009 07:48

drog mot Örebro i fredags efter Jonas kommit hem från jobbet för att hälsa på farmor gudrun! Vi hade en trevlig vistelse med både träff av gammelmorfar Åke som faktiskt fyller 95 år samma dag som Melvin fyller 1 och lunch på stan!


MEN Melvin va inte i sitt essä.. han har ju varit kass nu i några veckor så jag fick nog. Vi tog bilen och åkte från örebro rätt tidigt för att ta oss till KS där Melvin fick träffa farbror doktor. Alla har sagt nu den senaste veckan att det varit tänderna som fått Melvin så febrig och gnällig och bajsig!! Men icke sa nicke. De här fyra veckorna han har varit lite dålig har han haft olika förkylningar. Nu hade han någe virus så det va bara för han att vara hemma och vila. Det kanske inte va det bästa att vi gjorde utflykten till örebro. Men vi trodde ju som sagt att det va tänderna.


Jag frågade farbror doktor. Men skulle detk unna bero på tnderna att han är så här. NEJ sa han. det va ett virus! Med sin hosta och förkylning, feber och alla jävla bajsblöjor vi va där i två timmar o vi hann byta tre bajsblöjor!!


Så nu fram till tisdag sa han är det vila som gäller för Melvin min stackars odåga!! Jag tycker så synd om han. Han är ju självklart så där glad som bara han kan vara. Haha för när vi va i väntrummet sa en sköterska.. va har han svårt att andas?? eller leker han.. haha jag sa. han skrattar.. mm han skrattade hela kvällen. Fram till kl 8 då började han skrika för han va trött. Han skrek o skrek. men så fort det kom en doktor eller sköterska så började han prata och skratta.. hahaha ögontjänare eller vad! MEn till slut fick han somna o vi fick åka hem. Min glada Melvin är lite sjuk

 


Eftersom jag är mer morronpigg än jonas. så fick han ta natten och jag tar morronen. så soffan va min säng i natt. så jävla skönt. Jag vaknade inte en enda gång. haha i början när melvin va jätte liten då låg jag och lyssnade på allt. Jag smög t o m upp ibland för att lyssna utanför dörren. Men nu går det hur bra som helst att sova ut!

Nu ska vi ta oss lite frukost här hemma så jag kan gå och träna sen.. puss puss

Av Jenny - 15 november 2009 07:46

klok ut på den här bilden.. Jag menar ansiktet va håller jag på med hahahaha MAija va fan tog du för bild kunde du inte som min vän sagt att den blev så här och tagit en ny. hahA!!


Mitt ansikte ja det ser uppblåst ut på nå sätt.. hahaha men jag är som jag är och kan bjuda på migsjälv. Men det är outfiten jag hade på Paul van dyk.. o lack leg ins.. Som typ hälften av alla tjejer hade där hahahha

 

Av Jenny - 15 november 2009 07:41

kom ju både mina vänner och Melvins vänner! De små pojkarna hade en trevlig stund på Melvins lekfilt där de lärde sig massa med saker.. Melvin ville lära sig av Malte då han faktiskt försökte ta sig framåt på mage.

  Så jag la Melvin åt hans håll så han kunde titta o se hur fan man gör. Istället för som Melvin gör... simma i luften haha..

sen så låg han en stund med Sixten.. ja han hade fullt upp med att roa de andra små pojkarna som tävlar lite om min odågas uppmärksamhet.. hehe

  Min odåga ja han är rätt stor mot de andra små.. MEN det är ju nästan tre månaders skillnad!! O de växer i kapp sen!

Jag hade en väldans trevlig dag med de stora flickorna. Snacka massa skit gjorde vi. Alltså det är fjärde gången jag träffar Lovisa och tredje gången jag träffar Alexandra men när vi väl sitter här är det som vi inte gjort annat än att träffats. hehe.


Lovisa peppade mig till hundra när hon började visa sin specialitet! Personlig tränar. Hon satt här och snacka jag nicka på huvet som om att jag förstod va hon sa. .mohaha. Nej då självklart förstod jag. Peppad blev jag. Så jag sa det. jag längtar till veckan nu när jag ska sätta igång med min träning efter helgen!! Fy fan va jag ska köra säger jag. Bli mig själv igen


Men som sagt en trevlig härlig dag! Tack tjejer och små pojkarna


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards