Alla inlägg den 28 november 2009

Av Jenny - 28 november 2009 19:21

odåga hade skött sig utmärkt borta hos moster med familj. Han hade väl varit lite gnällig sa de när vi kom för att hämta han. Han saknade säkert mamma o pappa! I morse på båten så skickade jag ett mess till systra min och fråga hur det gick


Då låg tydligen Marlon och Melvin i Marlons säng o pratade, linda va inte välkommen in.. ooo det är ju så man blir tårögd! Vi kom och hämtade han.. han blev väl glad att se mig.. men att se jonas. hm. hans ögon lyste upp och han började skratta.. Ja bra där.. pappa gris.!!


Nu ska jag berätta ngt roligt. I nästan fem veckor nu har ju Melvin haft det lite jobbit på kvällarna innan han ska sova så jag har fått vara där inne med han. Förr i tiden la jag han sa godnatt och gick ut!!


Men vet ni.. ikväll.oooooo va duktig han är. JAg la han, satte på hans sängmobil sa godnatt och gick ut!! Där låg han, efter en stund gnällde han lite. Jag gick in såg att ögonen va stängda men nappen låg brevid så jag stoppa in den och gick ut igen.


Våran älskling somnade själv i kväll!!!! Han kanske börjar bli bra igen o va jag blir stolt!! Självklart om jag märker att han behöver ngn av oss så är vi där inne. Men funkar det att han somnar själv är det alldeles toppen tycker jag..


 

Av Jenny - 28 november 2009 19:16

så har jag inga kort. Då min mobil inte fungerar o jag glömde kameran nu när vi skulle kryssa! Men en jävligt rolig kväll hade jag kan jag tala om!!


Jag och Jonas åkte på kryssning med bajsfirman, det va även en annan bajsfirma på båten så man kan säga att, ja vi ägde mohaha!! Tjejerna som va med va jag, Kim som är nyblivna morsor. Veronica och Lena som har varit mammor ett tag och har även mer än ett barn båda två! Veronica.. ja du va fan helt jävla vild men jävligt skön kan jag tala om.. ja då menar jag skön personlighet. haha.. För nåt annat bidde det inte av.. haha..


Kim .. hon oj ag.. ja vi tycker om varandra helt enkelt..Så vi hade det hur jävla bra som helst.


Jonas som sa till mig innan båten då han visste att jag va lite trött. Du.. vi ska umgås och ha skoj nu så bli inte trött för fort. haha.. Jag sa inte nåt för jag känner Jonas och jag känner mig själv. Han sa även. Jag är nog vaken och festar hela natten med veronica och Jocke för de festar..


mmmm gissa vem som gick och la sig sist av de nämnda.... jo JENNY OLSSON!! Jonas han decka väl kl ett för han mådde lite dåligt. haha. Veronica och Jocke lämnade mig på stornäse golvet ensam. Jag stod där en timma och dansade med en annan Jocke sen tröttnade jag och gick o la mig.


En jävligt bra kväll alltså. FAn jag trodde inte det kunde vara så skoj att åka färjan.. ja ni läste rätt.. färjan. haha men som tur är spelar de inte in nå serier längre. Men jag träffade alla tv kändisar..


Nä nu ska jag och min älskling göra egna hamburgare och klyftisar för att mysa framför en film. .kram kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards