Alla inlägg den 29 november 2009

Av Jenny - 29 november 2009 22:20

det att nana kudden för mig. Jag ska fan upp kl 6 imorn för att åka till karolinska.. usch va tidigt. Även om man går upp tidigt nu när man är mamma så är det fan jobbigt att åka iväg så tidigt!!


Att manska göra sig ordning liksom. Jag älskar att jobba men tror fan det kommer bli svårt att komma tillbaka. Tänk själva först har jag varit sjukskriven hela jävla graviditeten och nu är Melvin 7 månader.... så jag har fan varit hemma länge. Konstigt att man har lite aggressions problem ibland haha!!


Nä nu ska jag gå och sova. Och imorn på eftermiddagen ska vi kolla bilderna som vi tog på jonas och Melvin förra veckan.. de kommer vara super fina tror jag!!


Sen hoppas jag på lite bakbesök här borta i beckis..  puss och godnatt på er där ute

Av Jenny - 29 november 2009 19:01

nu på fem veckor. Jag la Melvin i sängen, satte på sängmobilen sa godnatt. Sen gick jag ut o har int ehört nå mer från han. Jeho.. igår va det lite gnälll men inte ikväll!!!


O va duktig han är.. hoppas det håller i sig nu bara.


Idag va vi ju på visning vi gick bara på en för de andra områden va inte nå bra. Men vi gick på en i ett nybygge, jätte fin lägenhet MEN vi vill fan inte göra samma misstag som med den här lägenheten, köpa på "fel" plats. Så där vi titta va gamla östberga.  jätte fint hus ett nybygge som sagt. Men den låg på ettan av ca åtta våningar o vi vill inte bo så långt ner. Så vi får se om vi budar på den!


Men fin va den iaf! så v ifår se


Nu ska jag titta på gossip girl. Imorn bär det iväg till karolinska tidigt på morran.. kl åtta ska jag vara där.. För att sövas.. haha ja jag måste sövas för att stoppa in en spiral då jag hatar undersökningar.. Jonas och Melvin är hemma o väntar på mig. puss igen

Av Jenny - 29 november 2009 18:26

promenad kände jag ett sånt där lyckorus! För det första, jag har min Melvin och Jonas.

För det andra, Melvin har fått tillbaka sin cosmo så vi riktigt flög fram på våran 8km promenad. Just det till balance är det 8 km inte 7.. vi mätte idag.

För det tredje. Vi har fått våran lägenhet såld och ska äntligen flytta från den här sidan av stan.

För det fjärde. Jag hade ett härligt samtal med en tjej på kryssningen där hon faktiskt gjorde mig glad. Hon sa att det är roligt att se Jonas, hålla om, krama, ta på! För han inte brukade vara så förr i tiden. Tro mig det va skönt att höra. För jag som tyckte att han gav för lite haha. Men jag blev glad och det gjorde liksom min helg!!


Jag tror att allt kommer ordna sig. Ja vi hade lite otur med försälningen MEN snart går det i våran gång kan jag tala om!!


Träningen.. den gick hur bra som helst. Nu har jag börjat köra två muskelgrupper i stället. super settar. Så idag bidde det ben och biceps. Så jävla skönt kan jag tala om!


Melvin trivdes som vanligt på barnpassningen. Men börjde gnälla lite efter en timma.. Men då va han trött. Mamma och pappa kom och hämta han så klart!!

Så idag känner jag mig glad, lycklig, kär.. rolig såklart.. puss på er

 

Av Jenny - 29 november 2009 08:04

morron och jag är utvilad. Så jävla skönt. Melvin hade sin vanliga natt, där han vaknar fyra äter sen sover längre. Idag vaknade han dock kvart över sex för han va bajsnödig. Men Jonas tog det och gick upp med han. Jag sov till halv åtta! För jag ska nämligen iväg och träna jag. Så nu har Melvin fått sin frukost, samtidigt som han har maten i munnen nyser han.. o ja det kommer över hela mig. haha Men bara att skratta då han faktiskt skrattar hysteriskt åt det. haha


Men snart ska jag ta mig min frukost sen gå till balance, jag tar med mig Melvin och jonas tar med sig min väska. Han får åka bil så han får sova lite längre, jag går så melvin får sova lite haha.. Killar är ju klena o behöver mer sömn än vi tjejer har jag märkt!


Sen sörrni.. ja då ska vi på visningar fy fan va spännande. Men vi har bråttom att hitta nåt så jag tror därför att vi inte kommer itta nåt.. Våran vanliga tur.. Men det är fan tur att vi har varandra iaf efter allt skit som har hänt!!


Nä puss på er alla glada där ute.. Som sagt min lur är paj så jag har inte några telefon nummer.. Så ni som känner er träffade skicka gärna ett mess!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards