Alla inlägg den 20 november 2009

Av Jenny - 20 november 2009 12:57

kuk kuk kuk kuk.. jag är jävligt jävligt förbannad just nu!! Akta er för fan! Vem jag är förbannad på? Mig själv.. vet ni vad jag har gjort.. kuk kukkuk


Jag va duktig och började tvätta lite, i mina byxor där låg min ipod. ooo min fina rosa ipod.. Den låg där i byxfickorna.. jag kände den när det va försent!! När den stora tvättmaskinen redan tagit dens liv!!! kuk kuk kuk!!!



hur fan kan man vara så jävla disträ?????? helt jävla ärligt!!!!! Nej nu är jag riktigt förbannad.. min ipod.. jonas.. hm han kommer att lacka för han säger alltid att jagi nte är försiktig med sakerna.. och nu får han rätt!!!


Jag ska ringa en viss person o se om hon kan fixa det här.. kan hon det.. ja då behöver ju Jonas inte få reda påt.. hehe.. just det.. jag bloggar ju o han läser skiten!! haha..


Men fan fan fan fan fan fan.. Jag ser allt vatten som är inne i skiten oxå.. va tror ni.. tror ni den överlever???

Av Jenny - 20 november 2009 12:02

så jävla uttråkad kan ni förstå det. Måste egentligen gå och duscha men har fan inte ngn lust. Jag ska nämligen snart iväg mot islandstorget och möta en flicka som jag kände för länge. Min söta söta Linda. Då va hon väl 5 år kanjag tänka mig! Lika dampig som jag, hetsig och hur jävla rolig som helst!


Vi klickade direkt liksom. Men nu har vi inte haft kontakt på några år av olika anledningar. Men nu har vi fått en liten kontakt igen och idag ska vi synas. Hon ska få träffa min Melvin, jag ska läxa upp henne lite. hehe... O så ska vi ta oss en lunch! Det ser jag fram emot!


Sen ska jag iväg mot Jonas jobb då han ska ta melvin så jag får.. ja gissa vad!? Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan min älsklings odåga vaknar upp! vi har suttit idag och busat i soffan herregud va lätt det är att få han o skratta, bara att blåsa på han eller säga pip. haha..


jaja puss på er där ute

Av Jenny - 20 november 2009 07:12

säga att ni får ha överseende om det blir massa fel när jag skriver för just nu har jag, mac datan och jag fattar inte den överhuvudtaget!! Att få in en bild tog mig en vecka typ.. Ser nu oxå attd et är fet text. .vetefan hur jag ska få bort den.. men ja nu vet ni

Av Jenny - 20 november 2009 07:05

och odågan vaknar kl 6 för att han är bajsnödig. Jag tycker fan synd om han!! Igår somnade han vi sju tiden efter han suttit och haft det hur mysigt som helst med Kurre i soffan medan mamman stekt pannkakor! 


Kl tio vaknade han av att han hade ont i magen, hur jag vet det? Jo jag hörde på hans röst och skrik att han inte va ledsen jag tror han hade knip. Tror jag det så jävla mycket som han bajsar. Nej jag måste nog till läkaren igen kan jag tänka mig! Nu får de fan ta ochgöra nåt. Men iaf sen sov han vidare. vaknade till några gånger i natt men det räckte att han kände mammas hand på magen så somnade han om. Men jag.. jag kunde fan inte sova bra så jag är jävligt trött ochjävligt tjurig nu!!!


Men iaf sen kl fem blev han ledsen då fick han komma till våran säng o han sov till kl sex. Jag sov vidare men jag hörde att jonas vaknade.. jag hörde även att jonas lyfte på Melvins täcke o sa.. ooo fy fan va det stinker! mohahhhaha bajs tänkte jag och somna vidare.. 


Sen hör jag från badrummet.. oo jenny den är propp full!! jag låg kvar och njöt i sängen! Där fick han mohaha!

Nu sitter jag och Melvin i soffan o myser.. tittar på the voice!vi ska strax äta frukost och sen ut och gå idag blir det till ica maxi i solna..


Men nu ska ni få er en bild. Det blir på Melvin och hm kurre ville vara med, men Melvins huve.. ja det är i vägen hahaha

  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards