Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jenny - 2 november 2009 21:54

När jag va inne på stadium så fick jag ett tvåveckors prov pass på balance! Jippi tänkte jag nu jävlar. Ja jag har kort på sats. MEN för at kunna träna på dagarna måste jag ta mig in till stan där de har barnpassning och det är inte alltid så jävla skoj kan jag tal aom!!!


Men på balance här i solna har de barnpassning, oki det kanske inte blir så jävla bra träning då man sitter och lyssnar efter om de ropar. Melvins mamma.. MEn iaf. Jag ringde Maija och nu jävlar sa vi. Hon fick sin dotter för ett år sen.. nej hon är inte tjock som hon säger hon är het som fan.Men hon är inte nöjd o då får det stå för henne!!


Så vi bestämde oss att de här två jävla veckorna ska vi köra hårt som fan. Jag ska sköta kosten.. eller det bästa jag kan iaf. jag väntar fortfarande på ett kost program.. hehe ta iåt dig... !! MEn jag ska försöka göra mitt bästa sen ska jag träna hårt.. Intensivt med styrka sen cardio efter. i två veckor ska vi pumpa nu jag och Maija. hur jag tar mig till balance. ja jag kommer nog gå dit och dit är det ca 8 km!!! Så gå dit och gå hem är nåt jag ska försöka mig på!!


Nu kanske jag kommer igång på riktigt igen!! Melvin och Stella ska få vara på barnpassning och leka med varandra!! Så nu får vi se hur det slutar och hur det går.


Så här på kvällskvisten har jag och Melvin umgåtts med Jonas bror fredrik! Vi åt lite middag sen kom jonas och hämta han o de åkte och träna.. Det är ju tyvärr Jonas tränings dag så jag fick snällt stanna hemma!


Nä nu ska jag fixa klart jonas matlådor sen gå och lägga mig så jag orkar med dagen imorn med kylmäkorpi. Bröst, triceps och cardio står på schemat!!!

Av Jenny - 2 november 2009 21:48

jag och odågan in till stan för att träffa upp den här fina bruttan!

  Både jag och Melvin snacka omkull henne kan jag tala om. Jag tror människorna som satt och åt lunch inte tyckte om barn just för tillfället, eller om de ens hörde va de tänkte. Melvin snackade kan jag tala om!


Tess ja hon bara skratta, va är hemligheten tess. haha..ja jag är fast i gamla reklamsnuttar men låt mig vara det tack. Vi hade en jätte trelig lunch. Vi är nog rätt lika jag och den där tjejen. både va gäller humör och humor.. hehe!! Vi tappade bort tiden lite granna så det slutade med att hon fick springa tillbaka till jobbet!


Jag fortsatte vidare lite inne i stan då jag behövde mig ett underställ nu när det börjar bli lite kyligt ute. Men när jag va inne på gallerian och kolla runt lite på va mer jag kunde lägga vantarna på så ringde min lur. Det va Chris min vän från förr. Hon va ute på lunch så vi sågs en liten snabbis. Melvin låg deckad så hon kunde inte ritkigt prata med han. Men vi gick där och prata lite.Sen sprang även hon iväg.. hm jag längtar efter att få börja jobba lite!!


Vi fortsatte sen till stadium jag och snutten köpte mig ett rosa underställ. Sen åkte vi hem. Jag promenerade från tcentralen till lite längre än odenplan för att Melvin låg och sov så sött så jag tyckte han kunde fortsätta med det. Jag behövde ju ändå gå av mig lite fett!!

Av Jenny - 2 november 2009 11:36

ingen promenad imorse. Jag passade på att sova när Melvin ändå skulle sova sin morron stund! Fan jag va så jävla trött, tänk er själva att behöva gå upp kl fem på morran när man somnat kl tolv!! Mm hemskt! Så vi sov från kvart över åtta till halv elva. haha så jävla skönt. Nu har jag gjort i ordning oss här hemma för att vi ska ut på utflykt!


Vi ska in till stan och träffa lilla Tess! Jag ska samtidigt kolla lite promenadkläder åt mig och kanske en och en annan snygg tröja.. KAnske nåt till Melvin. men nej va fan säger jag. jag ska inte shoppa idag!!!


Jaja träning blir det nog inte heller för kurre känner sig lite dålig och är hemma från jobbet. Då Melvin redan varit så jävla förkyld är det dumt att chansa för att jag ska få träna. Nej Melvin är viktigare! Men imorn blir det träning!


Nu ska vi dra. puss på er

Av Jenny - 2 november 2009 07:26

I morse ville Melvin gå upp kl fem.. mm kl fem. katastrof. Men jag la över han i våran säng och somnade om! Han låg där och prata, sov, prata, sov. Han kunde inte riktigt bestämma sig för hur han skulle ha det!!! MEn jag sov iaf lite lätt och lagom till kl sju!


Nu sitter vi i soffan och myser, Melvin måste nämligen bajsa varje morron innan han äter frukost så vi väntar på det. Nu har han börjat klämma. Så när han är klar och byten ska han få sin frukost sen ska ja gut och ta mig en promenad! Sen blir det nog in till stan för att inhandla lite promenad kläder nu inför vintern! kanske inte kan gå i de kalla jävla kläderna jag använder just för tillfället!


Väl inne i stan tror jag att det blir en lunch med fina Tess.. ni vet, hon med rumpan.. hehe!! Put rumpan.. men vet du vad tjejen. jag hade likadan innan jag blev gravid.. Nu ser min rumpa ut som.. en gropig bred stig. hahahaha..


Men fy va det stinker skit nu då.. jag måste byta på han .. men hoppas ni får en bra dag där ute!!


Just det. igår va vi i nacka forum. Vi gick in till gstar.. för killen som är delägare ville se Melvins gstar jacka. Så vi gick inoch visa den. Så när han och den söta tjejen i butiken kom och pratade med ungen och tyckte att han va hur jävla söt som helst. Vet ni vad han gör då?? Han sätter igång och börja skita.. Nu när han äter mat blir det inte bara ett litet lätt tryck.. utan han sitter och klämmer. hahaha herregud va han klämde alldeles röd blev han.. Tjejen frågade först.. ler han? ojda nej han bajsar haha.. JA så jag fick sätta igång och byta sen när vi komut i bilen!!


Nä nu ska vi byta igen.. träning blir det nog av.. Jag tror att min alldeles egna kurre tar han idag. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards