Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jenny - 22 november 2009 20:29

att jag kan ta så mycket mer nu kan jag tala om! Jag är jävligt trött och utmattad. jonas har haft jouren en vecka nu, jag kan uppriktigt säga att jag verkligen hatar de här veckorna. För jag får verkligen ta precis allting själv!!!


Egen tid är inte ens nåt jag kan drömma om. Eller det brukar jag inte kunna göra de andra veckorna heller då jag itne ens får gå och träna själv. Eftersom Melvin är på barnpassning. Jag kan inte vara där på träningen och ha hög musik i öronen. Jag måste vara alert och smidig ifall de ringer på mig!!


M ni kanske märker att jag är less idag, precis som ajg alltid brukar vara de söndagarna var fjärde vecka. Men idag känns det värst. För jonas har tydligen bestämt att han ska jobba lite extra kväll nästa vecka oxå.. Veckan EFTER jour.. mm killar, än en gång, hur tänker ni ibland? 


Melvin ja han är omöjlig idag, då han nog börjar få en till tand! Det går inte att få han att sova, eller han somnar men vaknar upp och skriker så fort jag inte ligger bredvid. Så i natt blir det våran säng för han och närhet. Han har ont det förstår jag absolut. Men det tar på tålamodet när han bara skriker och är ledsen. 


speciellt en dag som denna då jag är less!!!! LESS!!

Av Jenny - 22 november 2009 08:09

svider i ben och rumpa. Shit va ont det gör, shit va skönt det är! Denna känsla är nog den bästa som finns när det kommer till smärta. Ja och förlossnings värkar då förstås.. hehe!


Men man knner att man har arbetat. det jobbiga är att min mensvärk även finns där i rygg och mage. Så jag ligger här och lider lite. Jag och Melvin har myst hur ycket som helst i soffan. Han är mysig på mornarna och vill inte leka direkt!


Nu ligger han på lekfilten och snackar för fullt. Jag har satt tändstickor under ögonlocken så de int eska trilla ner. Haha jag kan ju inte heller sova när Melvin ska ta sin morron lur snart för då vaknar nog Marlon upp!! Men vet ni vad.. i natt.. ja då ska fan jag sova i soffan kan jag tala om. Med öronproppar!!


JAg tror vi ska ta oss ner till lekparken när vi ätit frukost så Marlon får leka lite.. Om hans mamma nu tog med varma kläder.. annars hittar vi på nåt..


kram på er där ute

Av Jenny - 22 november 2009 06:20

här inte!! Klockan sex skulle odågan vakna då han va bajsnödig. Jag kunde inte ligga kvar i sängen o bara mysa en timma som jag brukar, eftersom min Marlon oxå sover här. Dumt att väcka han bara för jag är vaken!


Så jag och Melvin gick upp o nu sitter vi i soffan och tittar på barnprogram. JAg är dundertrött, vaknade även upp med mens. Fan va den tog tid på sig säger jag. Har haft pms och mens symtom i iaf två veckor nu... skumt!!! Men nu är den här och den är inte efterlängtad. haha!


Men man får göra det bästa av alla situationer. Så nu ska jag softa lite i soffan, Melvin får titta tv. Sen ska vi ta oss en frukost. Puss på er där ute.


förresten, natten har varit sådär. Jag sover inte så hårt så jag vaknar av minsta lilla ljud!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards