Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jenny - 16 november 2009 22:09

har vi haft det idag jag och Melvin! Vi blev ju våldgästade av Babic och Noemi de gick från tensta centrum till mig. Det ärinte så långt tydligen, mina duktiga tjejer!! De kom väl vi lunch tid så vi åt oss lite lunch och snacka en jävla massa skit!! Tänk er själva när ni träffar en av era bästa vänner o ni har inte setts på hur länge som helst!!


Så vi mös hela dagen här borta i beckomberga. MElvin han va i sitt essä han älskar ju att få besök! Han är trött på att bara få se mamman sin hela dagarna så han snackade på och ville gärna sitta i deras famnar hellre än min. Nej jag tog tyvärr inga kort!! sorry!


Sen åkte de hem vi fyra tiden för att hämta Noemis sötaste Estelle jag och Melvin gick och tog oss en varsin tupplur! Sen vaknade vi av att dörren öppnades jo då kom tjejerna igen men denna gång hade de med sig Estelle. MElvin sov ett tag till men när han vaknade. Herregud han släppte inte lilltjejen med ögonen han blev kär kan jag tala om. Estelle är 3 år men man kan tro att hon är nästan fem hon är så duktig och stor!! hur jävla söt som helst. .Melvin ville vara med henne hela tiden. När han åt sin middag va hon tvungen att sitta bakom mig så han kunde se henne annars så letade han efter henne kan jag tala om!! Det va så himla skoj att se hur han fastnade för henne.! Så de satt och lekte hon läste lite böcker och de åt sina majskrokar.


Båda barnen fick sig ett varsitt bad oxå på kvällskvisten,Melvin för att han bajsar ner sig hela jävla tiden. Estelle för att hon ville helt enkelt! De gick härifrån kl 21.00 ikväll. så vi har haft en hel dag med massa mys, snack och bara lite skoj!!


Imorn blir det träning då Katta kommer och tar hand om odågan så länge sen ska vi in till stan för att shoppa lite. Noemi ska in och köpa kort på balance hon me!! hahaha ja hon blev träningssugen när hon träffade mig!!


Nä nu ska jag hoppa ner i sängen.. jonas har tyvärr jouren så jag går och lägger mig ensam men sen kommer han och håller om mig.. puss på er alla glada

Av Jenny - 16 november 2009 08:18

jag drömde i natt att jag hade fått en bristning. EN ja den va gigantisk min syster bara skratta åt mig och sa att jag va barnslig.

Hon menade på att den skulle försvinna.. men hallå bristninar försvinner inte.. ja det va min dröm i natt. Jag tänker aldrig på hur andra ser ut bara hur jag själv ser ut så ingen där ute behöver ta åt sig nu!!!


Nu ska jag äntligen ta mig min morron promenad, det är fan skönt att bara få sitta ibland.. hehe


Av Jenny - 16 november 2009 07:34

De fredlösa kollade vi på igår. Den va hur jävla bra som helst och sorlig ooo jag tycker synd om Frank!!!

Nu måste det komma en till det får fan inte sluta så här. Han har ställt upp hur mycket som helst o så måste.. ja ni som inte sett den kanske inte vill att jag ska skriva mer!!


Den innan de fredlösa va den sämsta filmen av de alla kan jag tala om .. jag somnade t o m. Den va seg. Men fasiken de kanskeinte hade nåt att komma med eftersom de andra va så bra. Men jag gillade de fredlösa.. så titta den säger jag bara.


Natten här va väl bra Melvin fick somna i våran säng igår av bekvämlighet för mig. Jag orkade inte sussa han i hans egna säng då jag kollade mina serier och Jonas.. ja han får aldrig ungen tyst när han ska sova. Så jag va tvungen att gå in och lägga mig i! Så Melvinsomnade på en gång i våran säng. Sen så tog han så mycket plats haha så jonas fick sova i soffan! Han vaknade engång i natt. men herregud va han rör sig då. JAg kanväl fan inte sova när det är storm i sängen!!


Han vaknade tjugo över sex i morse men hade han sovit med jonas så hade han väl vaknat halv åtta som vanligt .. UNGE!! haha!! Nu sitter vi i soffan och myser. Ska alldeles strax byta bajsblöja sen ta mig en promenad.. så han får sova sin förmiddagslur


Sen vi tio tiden kommer min Katarina Babic o va jag har saknat henne!!! Vi ska mysa hela dagen lång. kram kram

Av Jenny - 16 november 2009 07:27

ja jag är med och tävlar i Fru Evelinas blogg, om en almanacka hur fin som helst. Kika in och tävla du med!

 Fru Evelina

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards