Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jenny - 3 november 2009 21:39

Jag har gjort något busigt alldeles nyss. Ni får veta vad på fredag. Blir det inte av får ni allt vänta.. ojoj va busig jag är.. Linda syster du vet va det är.. ja jag gjorde det. hjääälp hahhaha!! Men det blir roligt..


Ja jag vet att ni blir nyfikna nu.. men på fredag.. OM det nu blir så!! puss

Av Jenny - 3 november 2009 21:32

liten bild på mina kläder nu när de ligger här i soffan och väntar på att bli använda. Man kanske inte ser så mycket men jag gillade iaf färgen på jackan. orange.. jeho. haha!!


Linda olsson(systeryster) den skulle passa dig o din färg.. mohahaha. puss på er

  Det bästa är att det är billigt där på adidias lagret, plus att jag och jonas har 15% rabatt på adidas lagret och 25% rabatt på adidas store. i har nämligen ett litet kort...

Av Jenny - 3 november 2009 20:52

Jonas kom hem så åkte vi iväg till adidas lagret. Jag letar efter en speciell overall men självklart fanns den inte där! Så jag får helt enkelt åka till adidas store inne i stan och köpa den. MEN jag hittade ett par byxor och en jacka ändå, Jonas valde.


Kläderna ligger nere i bilen just nu och Jonas är o tränar men jag ska fota kläderna sen och lägga ut. Om jag kommer ihåg! Imorn blir det träning med Cattur och Maija på balance. jag har lite funderingar på om jag ska köra på balance ett tag, nu när jag bor här iaf!! För jag kan gå dit eller bara ta bussen. Jag behöve rinte hålla på och böka in mig till stan!! Men sen när vi flyttat så blir det ju tillbaka till sats. För på balance kan man köpa månads vis.. Så det ska jag nog se till att göra!


Jävligt skönt faktiskt att ha barnpassande gym i närheten!! Faktiskt annars blir det att jag måste vänta på jonas varje dag för att kunna åka och träna.. o ni som känner jonas vet ju hur det blir.. Han tränar!! Så jag tror det här är bästa lösningen men vi får se va som händer!!


Nä nu ska jag kissa för att sen kolla på de desperata hemmafruarna, jag har tröttnat lite på de. Det känns som det gått lite för långt med vissa saker, de borde kanske inte gjort denna säsong.. Va tycker nid är ute..


puss puss

Av Jenny - 3 november 2009 14:43

blev först den låånga promenaden på 50 minuter! sen körde jag bröst och triceps plus lite cardio tills de ropade..


Kan Stellas mamma komma till barnpassningen. Då gick vi båda två.. Usch va skönt det va att träna


Jag ska skriva en utredning från kom i form.. Jag ska .. men snart.. när jag har formulerat det bra.. hehe. kram på er

Av Jenny - 3 november 2009 14:35

ut för konstiga saker och konstiga människor. Nu ska jag berätta min händelserika promenad bort till balance!

jag började med att ta bussen bort till sumpan, eftersom jag inte hade en aning om hur långt eller vart jag skulle gå ngnstans!


Jag kan börja med att säga, från sumpan OM man hittar tar det väl ca 35 minuter! För mig och Melvin tog det nästan 50 minuter! Ni ska få höra varför vänta lite!


Jag gick, oj va jag gick. Styrde kosan dit jag visste jag skulle. Sen kom det en motorväg.. hm vart fan ska jag gå nu det finns ju ingen jävla trottoar! Men jag hittade vägen brevid så vi gick till den! sen kom det. JAg visste inte riktigt vart jag skulle så jag frågade en gubbe på vägen! Jag frågade efter BMW eftersom den butiken ligger mitt emot balance!


jaha han snackade engelska han förstod inte bmw!!!! Så jag försökte lite försiktigt på engelska! Jaha då fatta han och pekade vart jag skulle gå!! Jag kom till migrationsverket!!!! HELT FEL alltså! Jag vågade knappt ringa Jonas för han hade jag ringt redan tre gånger på vägen! Men jag hittade en pvakt så jag frågade han. Han sa.. oj du har gått fel. haha. nähä!!!


Så han pekade vart jag skulle.. ja då kände jag igen mig! så jag gick oj va jag gick!! Jag hamnade på någon jävla smal trottoar brevid motorvägen. hm kanske inte riktigt till att gå på med barnvagn men jag fortsatte. JAg kan säga att jag gick typ krypandes hela vägen eftersom det hängde massa grenar och granar i vägen.. Men jag gick.. oj sen tog trottoaren slut och det va motorväg.. hm där kan jag ju int egå med barnvagn!!! Så jag fick vända och gå tillbaka samma väg och på samma sätt. typ krypandes!!!!


Men till slut hittade jag vägen.. vägen jag hitta til balance. jeho!! Så jag stannade på en BRED VERKLIGEN BRED gång väg med cykelbana för att dricka min rage alltså den va som en två filig bilväg så bred va den!! Det kommer en joggande gubbe ur tunneln som sagt vägen va bred. Men gubb helvetet skulle jogga där jag stod!! Så han hojta till som en tjurig jävla gubbe o vet ni va han gjorde sen??? NEj hur fan ska ni veta det. Men han puttade på mig.. Han putta till mig i ryggen!!! sen jogga han vidare o jag stod där o såg nog rätt chockad ut!!!!


MEn jag hitta till slut o vi kom fram till trevliga balance!

 


Av Jenny - 3 november 2009 07:49

om mitt nya underställ då.. haha. Jag tog den skrikigaste färgen. Varför? Jo för det är jag helt enkelt!! Finns ingen annan förklaring.Linnet under, från gina tricot jag har nästan jämt de på mig. Trivs i de då de döljer rumpan!!!

 

Av Jenny - 3 november 2009 07:11

Nej varför tror ni det för? Jag tycker om att gå upp kl fem på mornarna jag lovar!!! Men i morse när hanvaknade där vi fem tiden och ville ligga och prata, väckte jag upp jonas sen gick jag ut til soffan och la mig! Men ni som har träffat Melvin vet ju att han inte pratar tyst direkt. MEn till kvart över sex sov jag iaf!


Sen gick jag in till sängen och mös med mina två favoriter! Melvin har fått en mjuk hund från sin farfar som han vill mysa med varje morron! Han liksom ligger och kramar den.. oo så sött. Han ligger och kliar den på öronen!!

  Vi förflyttar oss till soffan runt sju varje morron för att kolla vårat program, the voice, vovven fick följa med dit så han kunde roa sig själv lite medan jag sitter här vi datan!!!

  Det börjar bli så roligt nu med Melvin. Förr i tiden va han bara ett litet knyte o kunde inte göra något annat än att ligga ner och sova typ. Nu vill han ha sina leksaker, han tycker om att kramas, han snackar, skrattar. Ja han är hur underbar som helst!! Nu börjar det roliga!!!


Jag ska ge odågan lite frukost snart sen ska jag stoppa i mig en koffeintablett för att sen ta img en promenad ända bort till balance i solna, jonas sa att det är väldans långt dit. MEn fan.. jag testar. haha!! Sen ska jag träffa upp min kylmäkorpi för ett tränings pass. JAg ska köra bröst och triceps sen promenera hem!!


Hoppas det går bra på barnpassningen för Melvin, va tror ni


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards