Alla inlägg den 30 november 2009

Av Jenny - 30 november 2009 20:34

bak faktiskt. För det första för att jag vill gärna baka med dig Alex! Sen för det andra... haha kanske det som gjorde att jag inte baka.. va att jag gjorde ju torsk nyss i ugnen för Jonas matlådor.. fy fan tänk er själva inbränd torsk i ugnen just för tillfället och så in med lussebullar på det. Tror ni de skulle bli goda??


Torsk lussebullar.. mmm smaskens.. Så nej jag håller mig.. Alex jag väntar på dig.. MEn har införskaffat allting till baket iaf.. så nu är det bara att sätta igång.. pepparkakor.. hm ja det kanske vi borde testa... göra fot avtryck från de små.. hehe utan att de badat innan... nä nu ska jag sluta hänga här.. för jag tänkte dra mig till kojs o nana lite .. För imorn är en ny dag..


Just det.. Melvins hörntänder är ju på g.. Nu syns de rätt tydligt och ja gkan ju säga att de märks oxå!!! För odågan har varit rätt gnällig idag. Men somnade gjorde han.. Jonas han förstörde lite genom att faktiskt lägga sig där inne med han idag. MEn som sagt han har varit lite gnällig så det gjorde inte nåt!!


Jaja jag ska lägger ner verksamheten nu!! Imorn står iaf bröst och triceps på schemat.. plus min promenad då!! Jippi jeho

Av Jenny - 30 november 2009 19:38

ta lite formstatus bilder nu så här på kvällen. Men så åt jag precis middag och drack än massa pepsi max.. så jag hoppar nog det och kanske gör det imorn..


Imorn är det träning på schemat iaf.. jeho säger jag va jag längtar. Jag fick nämligen inte träna idag efter jag sovit och blivit pillad i och på.. hm..


Men vi va iaf och kollade fotona idag på Melvin, jag säger så här ALLA bilder va hur jävla fina och roliga som helst. Han skrattade ju sig igenom fotograferingen. Så fotografen sa än en gång att han aldrig fotat en sån bebis som verkligen är kille .. manlig liksom!! Stolta?? Ja det blev vi. MEn shit vilka fina kort. och oavsett om jag tyckte att jonas stod där och försökte ha sin modell look så blev bilderna på han och Melvin oxå jätte jätte fina. Så det bidde lite mer kort än vi tänkt oss.. hehe..


Nu har vi precis ätit lite middag här hemma. Farbror Fredrik kom med och fick i sig lite mat. Men nu skulle han åka iväg mot pappan sin så jag skickade med Jonas så jag kan få sitta här lite i min ensamhet och bara njuta.. Vem vet jag kanske tänkte baka lite lussebullar.... Ja Alex vi skulle baka tillsammans. men jag har tråkigt nu o är inte så värst trött.. JAg sov ju ruset av mig på KS i morse. haha..  JAg vet även att jag är lite tråkig utan bilder i bloggen men min lur är ju som sagt paj o jag har en rutten gammal lur som inte har ngn blixt i sin kamera. Så det är ju inte jätte skoj att fota med den då.!!! Ni får stå ut ett litet tag till o bara skratta åt mina texter...

Av Jenny - 30 november 2009 19:23

stod ju på schemat i morse. Där av att jag skulle gå upp så tidigt och åka iväg. Jag gick upp va faktiskt pigg. Skyndade mig till bussen, åkte mot solna där jag måste byta buss mot karolinska.. MEN jag med mitt lokalsinne.. jag visste inte riktigt vart den bussen skulle gå ifrån så mm jag missa skiten. Eller jag tror det iaf. haha jag hittade ju aldrig den hållplatsen.


Så jag satte mig i en taxi o vet ni vad. hahahahah det va en taxi bil före den jag tog men det va en vanlig svart och de är så jävla dyra!! Jag tog alltså taxi sthlm bilen bakom. Vet ni va äckel gubben i första bilen gör. Jo han pekar Fuck you. hahahahahah när vi åker förbi håller han upp sitt knubbiga finger. Jag vet inte om det va åt mig eller min chafför men haha jag började skratta iaf!!


Jag kom fram, fick lägga mig i en säng o fick sån där nål i armen! Det roliga va att det låg en tjej brevid mig som skulle göra samma sak. Först låg vi där i varsin säng med draperiet för oss. Sen så kom hennes mamma och de lät precis som vi i våran familj så jag skratta lite.. Sen drog hon bort draperiet och tyckte jag skulle vara med i deras samtal så jag slapp ligga där ensam!!


Ni kan inte gissa det men tjejen va precis som jag. hahahahahah hennes mamma sa.. herregud va ni pratar haha.. Ja vi va exakt likadana kan ja tala om Vi hade det hur trevligt som helst där inne. Sen fick vi båda åka in och sova lite granna. Vakna upp typ samtidigt och började prata direkt. Kul egentligen att det kan bli så där. Vi tog inte varandras nr eller nåt sånt. Men vi hade det hur bra som helst där inne med nålar i armen och till slut ngt hårt i muttan. .haha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards