Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jenny - 10 november 2009 22:06

låter Jonas mig få sova i soffan. Jag är så jävla trött efter att varje kväll fått försöka trösta våran odåga!! Man får ont i magen när de är så ledsna, han blir ju alldeles varm och knallröd i ansiktet när han håller på. Jag vet att det kommer gå över men man blir ändå trött, frustrerad, ledsen, arg. haha fast ibland har jag skrattat.. men bara för han ser så söt ut när han skriker på ett visst sätt.. hehe!!


Men som sagt så jag ska få sova i soffan i natt. Ja han jobbar. Men fan han får ändå sova ut hela nätterna utan att behöva vakna en enda gång. Så jag måste få sova denna natt. JAg vet att jag kommer att vakna av att Melvin gråter i natt för jonas vaknar inte upp som jag av att han bara rör på sig! Men det tar jag kan jag ju passa på att gå och kissa.. haha


  Min säng plats. Det bästa är att våran soffa är så jävla skön så det är helt jävla behagligt att ligga här inne faktiskt!! Godnatt på er

Av Jenny - 10 november 2009 20:13

och tog en promenad med mig. Vi pratade lite om allt och inget! Vi va väl ute lite mer än en timma! Hur jävla skönt som helst. Bara att kmma iväg!


Melvins läggning blev även denna kväll katastrofal!!!!!! Han bara grät och grät. Det är väl tanden plus att han är förkyld!! puss

Av Jenny - 10 november 2009 17:51

träning för mig idag. Men nu ska jag ut på en fett promenad. Andra för idag!!

Av Jenny - 10 november 2009 15:40

nu är det sjätte bajsblöjan jag ska gå och byta. va är det här!!!???

Av Jenny - 10 november 2009 15:06

Melvin va som han va igår. Då inte ens min perfekta plan på hur han ska somna fungerade!! Han va ju hur gnällig som helst igår när han skulle sova. Idag har han varit hur jävla grinig och arg o ledsen som helst..

  Men som sagt jag vet nu varför!! Det börjar komma en tand längst ner. Ooo min pojke börjar bli stor. Jag såg den lite grann o så kände jag. herregud vilken vass jävla tand!! Men den är på g iaf. Inte konstigt att han är grinig.


Jag kan även meddela att jag precis böt bajs blöja nr 5!! Blir de bajsnödiga när tänderna växer?????? För herregud va han skiter. När jag precis bytt så sitter han och klämmer igen!!! haha.


nä nu ska jag äta lunch och kolla på ghostwisper

Av Jenny - 10 november 2009 11:31

Jag har en gammal vän. Vi har gått i samma klass sen trean tror jag. Vi har alltid haft kontakt från och till! Men vi känner varandra bra! Nu har vi inte haft så mycket kontakt men han har fått se lite bilder på min odåga o vi har pratat lite. Han är en kille som tränar så självklart har jag pratat om proteinkungen med han. Men han har liksom inte nappat!! hm..!!! hehe..


Men han ringde mig idag. Mathias Fredrikson. Och berättade att han kände en gemensam vän till jonas. De har affärer ihop. Och den här killen Sammi har ringt Jonas nyligen och vill starta lite affärer med han med proteinkungen!! Så de ska ha möte i veckan. MAthias berättade att han är Sammis partner och vi skrattade lite. För världen är allt bra liten!!

Han hade frågat sammi och Jonas precis fått barn. Ja fick han till svar och då sa han MEn det är ju Jennys kille.!  haha erkänn det ärl ite skoj..


Våra vägar möts igen.. Så nu får vi hoppas det blir bra samarbete här!!


http://body.se/img/tavling/omslag_herrar.png

Här ser ni han på bild.. hahahahaah ja han är lite töntig men va fan det är därför vi fortfarande är vänner!!!

Av Jenny - 10 november 2009 11:01

Kan jag tala om mest i rumpa och vader fy fan va skönt. Men en morro promenad blev det iaf på fyrtio minuter i rask takt och en äcklig jävla barnvagn!! Men det gick!! Jag hoppas på träning ikväll men tror inte det. Jonas kanske ska jobba kväll o Melvin är ju lite dålig fortfarande så ingen barnpassning här inte.


Men vi ser ju va som händer

Av Jenny - 10 november 2009 08:27

Natten har varit behaglig odågan vaknade upp halv fem för lite käk. Sen hade han lite svårt att somna så till slut tog jag en av våra kuddar, hans kudde och la/satt han i våran säng. Sen somnade han igen ca halv sex!!! Och vi sov till kl åttta. Så lite sömn har vi fått iaf. Vi gick upp ur sängen nyss för vi älskar att mysa där en stund innan!!


Nu ligger han på sin filt och snackar med sin hund han fått av farfar. Samtidigt som han nyser och hostar. Stackarn har hostat så jävla mycket i natt. Jag får ont när han hostar så illa låter de!!! Va ska jag göra åt det??


Nej nu ska vi äta oss lite frukost sen plocka undan lite. Jag är lite arg för jonas skulle städa köket. Men när killar städar.. hm ja de torkar av bänken sen är det klart... ngn som känner igen det. Samma sak när de ska städa.. De lägger upp allt i soffan sen damsuger de.. hahahah man blir jävligt förbannad. Så jag ska nog ringa jonas och klaga snart..


JAg tror att jag ska ha mens nu vilken dag som helst för mitt humör är inte o leka med!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards