Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jenny - 13 november 2009 09:37

hoppa in i duschen alldeles strax. Tyvärr hann Melvin vakna nu så jag får en åskådare haha men han brukar tycka om att få vatten på sig. Melvin har oxå fått sig ett bad i morse då han faktiskt bajsar ner sig hela tiden. Igår fick t o m Kurre bajs på händerna.. mohaha!!


Vi får nämligen fin besök idag ända borta från andra sidan stan kommer Märkestöntarna och Rumpnisse med sin mamma . Jag ska göra en liten ceasar sallad åt människorna så de får nåt i magen. Vi ska väl snacka skit som vanligt och ha hur trevligt som helst. Jag blir glad att de kommer idag.


Sen efter Jonas slutat bajsfirman ska vi ta bilen och köra bort mot örebro för att hälsa på farmor Gudrun mysa lite granna o vem vet kanske blir det träning för mig imorn. idag har jag inte ens lust med en promenad så låt mig bara vara oki.. hehe!!


Nä nu ska jag stoppa Melvin i sittern och gå in o duscha mig ren och fin igen för just nu är jag ingen vacker syn eller doft för den delen.. mohahahhahahaha  puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards