Alla inlägg den 4 november 2009

Av Jenny - 4 november 2009 17:35

alltid ut för de där  människorna?? Jag och Melvin kom precis hem från icat här nere. På vägen dit stannar en kille mig. En "speciell" kille! Först blev jag lite rädd men så märkte jag att han va just det, "speciell"!


Han frågade mig om vägen till Rocksta.. MIG!! JAg hittar väl fy fan ingenstans. Så jag tyckte lite synd om han för han va verkligen lite borta. Han berättade några gånger att han skulle träffa sin kompis där men att han hamnat fel! Rocksta.. jag vet inte ens vart skiten ligger!! MEn jag ringde Fredrik och frågade för jag kunde inte lämna killen där ensam jag tyckte synd om han!!


För han titta på mig med sina stora ögon och visste varken ut eller in!! Så Fredrik berättade hur man skulle ta sig till Rocksta i mina öron lät det lite för svårt för den här killen men jag förklarade så gott jag kunde ändå!


SEn titta han på mig igen o säger hm jag kan inte läsa så bra. Då sa jag. oki men kommer du hitta nu.. han tittar på mig ser lite ledsen ut o säger.. ja det gör jag nog. Så berättar jag igen hur han skulle ta sig!! Sen gick han sakta men säkert mot bussen, tittade bakåt några gånger på mig. FAn jag fick skuldkänslor, skulle jag visat han vägen, följt med han?? JAg gick in till ica iaf. och tänkte på han hela tiden. Tänkte, är han kvar utanför när jag är klar så följer jag med han! MEn han va inte kvar.. o nu har jag skuldkänslor. Jag tycker synd om han tänk om han inte hittar.


Tänk om han dyker upp på efterlyst nu för jag bara struntade i han. hm. VArför råkar alltid jag ut då???

Ja jag tog hem katter när jag va liten. Tyckte synd om de och trodde de inge hem hade när de satt där på berget!!! Sniglar oxå för den delen hamnade i vårat hem några gånger förjag tyckte synd om de.. haha.. adhd va??"

Av Jenny - 4 november 2009 16:20

som är som jag?? Om jag bestämt mig för något så vill jag ha det gjort på en gång!! Jag vill inte vänta utan på en gång. Som när jag skulle flytta till göteborg.. jag bestämde mig på typ måndag och flyttade till helgen. SEn när jag och Jonas träffades och bestämde att jag skulle tillbaka till sthlm. Så hade jag uppsägningstid på arbetet men fixade så jag fick gå på en gång!!


VArför är det så.. man dör ju inte av att vänta några extra dagar. Som nu min jävla fitt barnvagn lutar åt vänster och jag vill fixa det NU!!! Idag är det babyland i haninge man ska lämna in skiten på för att de fixar det imorn, imorn ska man lämna in den i barkaby!! Vi bor kanske tio minuter från barkaby och fyrtio minuter från haninge.. Jag vill åka till haninge idag jag vill inte vänta!! Få det fixat nu!!! Men jag får snällt sitta här och bita mina naglar för vi ska inte åka idag!!! Jag blir sne på sånt. jag blir sne när jag vill göra en sak och måste vänta på skiten!!!


Jag vill ju även byta gym och det vill jag gärna göra idag det med.. IDAG haha ja som sagt när jag bestämt mig för att göra nåt så vill jag ha det gjort med det samma!! Är det några andra som har det problemet!


Det enda jag inte orkar med .. som nu. jag vill laga middag men jag orkar verkligen inte ta mig ner till ica för att köpa råvarorna!!! haha så lathet.. ja det finns det oxå här borta i beckomberga!!

Av Jenny - 4 november 2009 13:48

Idag tog jag mig en annan väg. Först tog jag bussen till bromma plan för att sen börja promenera!! helvtes jävla skit håla va jävla kallt det va då!! Jag hade underställ, vantar och mössa. men jag frös som satan!!! Melvin låg så skönt i sin vagn o va varm men jag frös. Så tro mig att jag gick så jävla fort jag kunde.


Idag tog promenaden 35 minuter.. ja jag hittade ju idag. haha. Sen blev det axlar och biceps träning! Melvin va lika duktig på barnpassningenidag som igår. Stackars Maija fick sig inte så mycket träning, Stella va lite nyvaken när hon blev lämnad så hon blev lite ledsen efter mamman sin! Men imorn är det en ny dag min maija.


Idag va det ju jag maija och catta som va iväg och träna. Nej vi körde inte tillsammans.. blir ju hur jävla lång tid som helst då. MEn vi såg varandra och hejjade ibland haha! Så jävla skönt jag har bestämt mig .. jag ska börja träna på balance tills vi flyttar.


Nu har jag och Catta ätit lunch här borta i beckis hon tog sig en skön dusch oxå då hon fortfarande inte riktigt kan duscha hemma! Men snart.


Jag tränade i mina nya fina kläder och kände mig så fiin haha..

 

Idag när Jonas kommer hem ska vi iväg till barkaby för att lämna in vagnen på lagning. Den lutar så jävla mycket åt vänster nu börjar jag tröttna på det!! Så fixa det ska de fan göra ... för om vagnen kostade pengar?? ja det gjorde den då ska den inte luta åt vänster.. Konstigt att Melvin är mer platt på vänster sida.. hahahaha

Av Jenny - 4 november 2009 07:38

I morse när Melvin vaknade tänkte jag. NEJ inte nu igen, hur fan ska jag få han att sluta vakna kl fem på morran!! Efter sin natt middag så la jag han i våran säng för att se om han sov längre. Men så vakna han. Jag låg och försökte ignorera han då han faktiskt brukar somna om då. Men han gjorde inte det, så jag tittade på klockan. OJ den va visst halv sju!! Jeho så jag är utvilad idag även om det inte kändes så först!


Nu sitter vi i soffan och myser som vanligt innan frukost. Som snart blir av. Jag ska bara visa en bild, igår kväll när jag gick in och titta till min melvin typ vi tio tiden. Så hittade jag det här

  Haha jag vete fan hur han lyckades. MEn han hade hasat ner nästan hela vägen ner i sängen och låg typ inne i spjälarna!!! o hela ansiktet täckt av täcket oo va söt han är!


Nu ska vi äta frukost sen drar jag en promenad till balance för att där köra lite axlar och bröst!!! så nice.. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards