Alla inlägg den 18 november 2009

Av Jenny - 18 november 2009 21:41

odåga sitter ju själv nu på golvet. Som den höns mamma jag är så sätter jag han fortfarande i amnings kudden om han skulle ramla åt ngt håll. För ja han kan sitta men han har ju inte så himla litet huvet.. o om det råkar luta lite för mycket åt ett håll ja då ramlar han dit. mohahaa..


Men se här hur duktig han här.

  Han böjer sig t o m efter sina leksaker för att sen se om de smakar gott.

 


Tydligen smakar den lovely.. Sen lutade han sig lite för mycket och hamnade på mage..

 

JAg tyckte det såg obehagligt ut men lät han vara för även om han hamnade där .. haha så hitade han sina ringar på lekfilten han fått av sin moster..


Så han va fortfarande sitt glada Jag!!

 


Min odåga är fan en glad prick. Jag hoppas det håller i sig. För han är helt underbar och så himla duktig även om allt kommit till rätta än med vändningen och det...

Av Jenny - 18 november 2009 20:30

kommit hem från lunchen så gav jag både mig och Melvin lite mellanmål för att sen ta en promenad mot Jonas firma! JAg kan säga att jag va hemma en timma och fick byta tre jävla bajsblöjor innan jag gick!!! Men iaf. Vi gick mot Jonas firma för att han skulle köra mig mot balance. Jag skulle alltså ta mig en tränig med Cattur!


Jag körde på. Lovisa har nämligen gett mig lite råd om träningen och just nu kör jag som hon sagt. JAg tänker köra så ett tag nu för att se om det händer nåt med vikten och kroppen! JAg kör alltså hela kroppen och supersettar varje dag. Men olika övningar varje dag!! Det känns bra, jag får upp pulsen, jag blir svettig. Det känns härligt bara!!!


Sen avslutar jag alltid träningen med lite mage, bål och rumplyft övnigenar för att sen köra lite cardio. Men det hann jag inte med idag då Jonas och MElvin faktiskt väntade utanför på att jag skulle bli klar.. hehe..


Men skönt med lite träning. .Hahahahahah jag måste berätta en sak.. Cattur.. det är roligt oki. så du får bjuda på dig själv lite nu!! hahaha. Jag skulle köra stående rodd med den stora skivstången som väger 20 kg. Hahhaha jag kör ju som sagt lite lättare nu! Men Cattur skulle testa den övningen då hon faktiskt inte gjort det förut. O då ville jag att hon skulle ha lite lättare stång första gången, bara för att känna hur övningen känns och så hon gör rätt.


JAg hann knappt tala färdigt när hon sa. Men Jenny jag orkar, jag är faktistk handbolls spelare. hahaha .. Men hon förstod sen va jag hade menat om jag fått prata klart. så hon visste nog om att jag skulle mobbas lite.. hehe..

Av Jenny - 18 november 2009 20:25

JAg och Melvin hade en super trevlig lunch. Melvin satt där i ngn jävla konstig stol jätte konstig. fanns itne nå skydd för att INTE åka ut men han klarade det. Han satt där och snackade jag hörde han ända borta i kassan!!!!


Vi satt där kanske två timmar då vi hade massa att snacka om. Hur vi träffades. Jo jag flyttade till göteborg lite innan jag blev 25 började jobba som servitris på Marcos i partille och där va hon .Babic!! Hon va  grym, snabb, kaxig, aggressiv, och hur jävla underbar som helst. Vi klickade alltså direkt då honhade massa egenskaper som faktiskt matchade mina egna.. mohaha ni kan ju gissa vad! Sen dess har vi alltid vara vänner!


Så när hon skulle mot centralen för att sätta sig på tåget mot norge blev det lite blött i ögonen kan jag tala om! För när hon väl är i sverige och hälsar på så åker hon ju till göteborg där hennes familj och vänner bor. Alltså blir det inte så mycket träffar för oss!!


Melvin tyckte om att vara hos katarina han tyckte om hur hon smakade tror jag!! Hehe..


Vi  hörs snart Babbe.. puss puss

Av Jenny - 18 november 2009 11:04

kan jag ju tala om att det blev idag. Odågan kände att han behövde vakna kl halv fem i morse!!! Jag blev lite lätt irreterad och förbannad, jag blir det när jag är trött!!! Han låg och prata och prata och prata. Kvart i sex bad jag Jonas gå upp med odågan tills han skulle gå. Nej jag bad inte trevligt då jag faktiskt va jävligt trött!! hahaha Jag har ett temperament som heter duga om jag är trött kan ajg tala om!! eller om jag ska ha mens.


Så jonas blev lite lätt stött och sa åt mig att inte vara så tjurig. Då sa jag. hahahah ja jag va trött oki. men skrattar åt det nu efteråt. "Tyst på dig, finns ingenting att diskutera ja gblir så här helt enkelt när jag är trött. gå upp nu" hahaha stackarn. Ja jag har ringt och bett om ursäkt så här på för middagen! Så Jonas har tagit ledigt från jouren idag för att låta mig gå och träna lite senare plus att vi ska iväg och äta nå gott! Han kan ibland om han vill


Nu ska jag ta mig en promenad till spånga station för att träffa upp Katarina för en lunch mysigt. Hon åker nämligen hem till Norge idag och man vet aldrig när man får se henne igen! Men jag hoppas på en flytt till sthlm för hennes del.


Alex, tack för din kommentar.. jag blev lite glad när jag läste det. Självklart ska du komma hit för lite julbak jag älskar att baka!!


Nä nu ska jag klä på mig .. byta femte bajsblöjan för idag. Det har bara blivit värre kan jag tala om. Så fort han får i sig nåt rinner det ut bakvägen. Så det bidde ingen babysim idag heller. tredje missen kan jag tala om. Men de skulle fixa det sa de!!


Nä nu ska jag äntligen gå hahaha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards