Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jenny - 19 november 2009 15:24

hemkomna från våran promenad fan va svettig jag blev så jävla sköönt!! Det skulle blivit 9 km men blev bara sex.. anledningen.. vill ni verkligen veta.. oki när jag va klar med andra rundan och skulle börja på tredje blev jag så jävla bnödig.. alltså ursäkte men jag blev faktiskt det. Alltså jag höll på att spricka så jag fick skynda mig hem med spända skinkor!!


Melvin sov som tur va så han inte såg mammans min.. hahaha usch va jobbit det blev att gå. Jag skyndade mig hem, ställde melvin och vagnen ute på balkongen.. ja o sen vidare.. Ja jag är rätt äcklig ibland men va fan ska jag skriva då.. jag blev puder näsan nödig.. hhah nej det funkar inte riktigt så!


Nu sitter jag här åter igen. Men ska alldeles strax börja städa upp lite. Kurre ville ha pannkakor idag och då ska hon få det, jag själv tar mig en tonfisk sallad.. kanske en pannakaka men tror inte det!

VAd ska ni där ute hitta på  för nå skoj i helgen? Jag blir ensam då jonas har jouren.. omhan nu får nå jobb men han får alltid jobb. Ibland tycker jag det är jobbigt när han har jouren men ibland kan det faktiskt oxå vara rätt skönt att bara få vara hemma ensam!


Vi får se efter helgen va jag tyckte den här veckan haha..På lördag ska jag iaf träna kvart över nio  på morran och köra abs and ass.. haha ja det heter så.. kom igen och följ med då

Av Jenny - 19 november 2009 12:33

en gammal chef fick jag idag. En person som betyder mycket för mig, då jag känt han i tio år. Vi lärde känna varndra när jag va dagisfröken åt hans sötaste sötaste son. Då va jag ju ung och oerfaren. Jobbade som vikare på ett dagis jag va 18 år. Men jag fick kontakt med den här familjen Så när jag slutade jobbade på dagiset ordnade han jobb åt mig. Och sen dess har jag jobbat med han från och till! När jag bodde i göteborg så jobbade jag på hans resturang.


på golfen i saltsjöbaden hur jävla skoj som helst va det. Sen har han haft lite festivaler o så vidare jag hjälpt till på. När jag flyttade tillbaka till sthlm så fixade han så jag fick lite jobb. Jag började jobba på roomservice på clarion sign. JAg älskar service jobb nämligen!


Nu har han ett cafe.. jag fixade ca 6 tjejer till han som skulle jobba där, tyvärr gick det inte som han hade tänkt sig och alla fick sluta. Men jag tror det börjar gå bra nu för han pratade in på min svarare och fråga om jag vill jobba i helgen.


ABSOLUT vill jag jobba i helgen MEN fan jonas har ju jouren så nästa helg kanske. Ska snart ringa upp han. Fan va skoj träffa lite annat folk. O bara få serva och vara till tjänst. Det kan vara ett bröllop.. jag älskar att jobba med sånt.. men extra då!


mmmmysigt nu sitter odågan och spyr biffstroganoff i soffan.. mmmmm nice... hehe.. vi sitter och sjunger med spotify.. hur skoj som helst. puss på er

Av Jenny - 19 november 2009 11:25

fan va skönt. Vi har sovit nu i två timmar!  Jag stänger alltid av min lur på ljudlös utan vibration när jag väl ska sova med Melvin. O idag blev det två timmar, det värsta när man sovit på dagen är att man faktiskt blir lite extra trött när man vaknar haha. Men det går över. Melvin är en liten tröttmössa när han precis sovit. Han behöver alltid en liten tid för sig själv för att bara sitta och njuta och mysa! Så nu sitter han i sin babysitter och myser med sin lilla kanin!


Han ska få sin lunch lite lek och sen ska jag ta mig en promenad för att bara få komma ut i friska luften, tror vi stegar mot babyland så jag kanske kan shoppa nåt. Det va länge sen nu. ahaha.. det riktigt kliar i fingrarna!


Jag och Melvin skickar våra tankar till våran alldeles egna Marlon och till Gudmors Isak då de tog vaccinet idag och va super duktiga! Nu får inte Marlon bli nå sjuk då han ska sova här på lördag så systern och hennes stora odåga får liteensam tid.!!


marlon   Våran lilla Marlon! tyvärr har vi ingen bild på Isak Sofie har varit lite snål med att visa upp han!!!


Nä nu vankas det lunch, biffstroganoff får han idag med lite blåbär till efterrätt! puss på er

Av Jenny - 19 november 2009 11:22

kommentar här i min blogg. Om att jag inte ska gnälla över missad träning och boende för min son känner av det! Gnäller över missad träning gör jag inte. men tjoar och tjimmar över när jag får träna gör jag verkligen!


Min son.. jag tror han känner av sin glada roliga mamma eftersom det är just det han är dygnet runt. Glad och rolig. Så Vendela du ska inte läsa in för mycket utan bara njuta och skratta! Att han va ledsen i natt..det va med pappan sen kom jag och han somnade direkt.. Så han hade helt enkelt bara en dålig natt precis som vem som helst kan ha!


Men tack för att du bryr dig om barnen iaf.. det kan aldrig bli för många av er!

Av Jenny - 19 november 2009 07:42

nu om jag hade bott närmare min familj då hade jag kunnat sova lite nu och sen lämnat Melvin till ngn av alla de släktingar jag har för att sen gå och träna!


Kanske städa lite o kanske bara vara för mig själv en stund.. Men nu är det så här att vi bor borta i beckomberga.... Men men som sagt sånt är livet. Nu ska jag strax äta min frukost sen ska jag faktiskt sova med Melvin när han tar sin morron sömn för jag är dunder trött. Börjde med att lägga mig i soffan igår. Men halv ett började han skrika inne i sovrummet och slutade inte.


Eftersom Jonas ska jobba så tyckte jag lite synd om han och gick in. Självklart fick jag tyst på odågan direkt och han somnade om. Men sen vaknade han igen kl sex för att han va bajsnödig!! Jävla skit säger jag.. Kan han sluta vara så jävla bajsnödig. Men den blöjan fick jonas ta för jag ville vila lite till. Jag hörde även att den blev rejält fylld. Nu sitter han i sin baby sitter här nedanför mig och skiter igen!! JAg börjar bli orolig det här kan inte vara bra. Att han skiter så fort han får i sig nåt. Det är inte lite han bajsar heller utan han fyller den till bredden!!! Jag försöker få i han vatten hur mcyekt som helst här på dagarna så han inte ska torka ut!


Men han är inte jätte jätte förtjust i att dricka flaska då det inte kommer ut välling.. hanb lir lite stött men jag fortsätter!! Han är en bebis och kan absolut inte bestämma!


Så nu längtar jag till han blir trött igen så jag kan sova med han. Sen efter våran sömn ska han få lunch och jag ska ut och ta mig en promenad innan lunchen. Den får bli senare idag!


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards