Alla inlägg den 12 november 2009

Av Jenny - 12 november 2009 19:46

en träning idag jag och jonas. Jag tog promenad bort till hans firma på 3 km. Sen åkte vi till balance, stoppade in ungen på barnpassning. Han va ensam där och fick Antons hela uppmärksamhet. Anton tycker att Melvin är en glad liten prick!! Ja bra att han är det på dagarna iaf. mohaha..


JAg körde axlar och triceps hur jävla skönt som helst. JAg älskar min träning. MEn idag har jag tagit två promenad och tränat men ändå känner jag mig svullen som en flodhäst.. Folket här hemma säger åt mig att det ärför mensen är på g. Men hur jävla länge ska den vara på g egentligen?? JAg är choklad sugen hela jävla tiden.


Men det va min träning idag iaf.


Nu sitter min och Melvins lilla Kurre här hon fick mysa med Melvin en liten stund men när han skulle sova sen så funkade bara mamma.. precis som alla andra dagar denna vecka tyvärr!!! MEn snart blir det ordning på det oxå!! VI ska äta oss lit etaco paj här hemma o bara umgås!!



Av Jenny - 12 november 2009 14:05

Jag ringde Maija och Stella idag och bjöd de till våran promenad här borta i beckom berga. Maija hon läg lite negativ och ville inte hon sa att hon inte orkade!! MEn hallå vill man ha ngn förändring ja då gör man som jag säger hehe.. Så hon kom till slut och vi tog oss en 40 minuters promenad eller kanske lite längre vet inte riktigt. Sen tog vi oss en lunch på kolgrillen på vägen hem! Hur jävla gott som helst utan ngn sås det kändes verkligen nyttigt! Men jag tror vi är portade där ifrån för Stella och Melvin levde rövare med allt de kom åt. mohaha..


Så nu har jag städat klart hela lägenheten Melvin sov igenom det så hanslapp hjälpa till!! Men nu är det fint här hemma så nu jävlar om han inte köper skiten.


Haha jag köpte en cd till MElvin med massa barnvisor han sitter här och är helt begeistrad.. haha han låter och tar i o blir förvånad.. haha det här gillade jag.


puss puss

Av Jenny - 12 november 2009 07:30

hahhahaha jag orkar inte.. haha. Han han skita ner sig. Tur att han sitter på en handduk men fy fan va äcklig.. katastrof!!!!! Nä nu måste jag gå och tvätta och skura.. det stinker ju

Av Jenny - 12 november 2009 07:24

har varit rätt så jävla jobbig kan jag tala om för er där ute. För det första så kunde jag inte sova, för att istället för att ta en halv koffeintablett på morran som jag brukar så tog jag en hel... big misstake!!!!! Jag har ju lite lätt.. överskotts energi så såna där saker är jag rätt känslig för! Så jag somnade väl lite innan halv två.


Melvin han har inte varit ledsen absolut inte. MEN han har sovit jätte oroligt rört påsig hela tiden o jag kan verkligen itne sova av det. Så jag la han i våran säng då blev det lite bättre. Men han vaknade upp lite lätt varje timma iaf för att nappen inte va i munnnen.. Och det är inte nåt han brukar göra han sover hur jävla bra som helst utan napp!!! Jag tror han börjar komma in i ngn fas nu hanb örjar förstå mera han ser mera. För när jag är ute och går med vagnen och han försöker somna så vaknar han av alla äckliga bilar som kör förbi innan han hunnit vakna ordenltigt.!! Förr i tiden gjorde han itne det då kunde han somna i mitt disco här hemma!! Så ja när de blir större blir de mer medvetna och inte lika sovsugna..


Men vi tog oss den där mysstunden i sängen som varje morron innan vi går och sätter oss i soffan och myser framförthe voice och datan!!

MEn så här kan det se ut när vi myser i sängen.


Melvin älskar att dra i mitt hår... o tro mig det älskar ja goxå!!!

  Sen blir han alltid glad när han får sitta upp

  Han är nu sitt glada jag igen!! Jeho säger jag.. Nej nu ska jag ta han för han sitter i soffan och luftar o det börjar låta som han ska bajsa.. ojoj.. hehe .kram på er..


Förresten om det blir en morron promenad idag återstår att se eftersom jag inte sovit så jävla bra. Men jag tar väl mig en powernap lite senare så jag orkar med träning. Sen så måste ni hålla tummarna idag för vi har ju privat visning en som ville se våran eftersom grannens lgenhet va lite tråkig.. jippi jeho.. så städning står p åschemat idag..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards