Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jenny - 5 november 2009 16:11

Vara ful han med hahahah herregud vilken min. Titta här så får ni se va jag menar.

  Hahahahaha.. den som inte skrattar kan väl säga till.. ! Nu sitter i här hemma och väntar på att Jonas ska bli klar så vi kan åka iväg och lämna in vagnen på lagning!! Den ska inte luta nå mer åt vänster har jag bestämt fattar ni!! Det ska de fixa!! Annars ska jag ha pengarna tillbaka.


Fredrik gör oss den äran att följa med oxå så han får se hur det går till där ute i barnvagns djungeln. Men idag ska jag gå och sova tidigt så eftersom jag inte fick sova så mycket inatt usch va trött jag är.. Så det blir inge film tittande idag inte!

Nä nu ska jag fixa lite. puss på er

Av Jenny - 5 november 2009 12:57

den snyggaste bilden på mig haha.

 


Men här sitter jag iaf på cykeln och kör på! Melvin sov bara en halvtimma idag när jag gick till gymet istället för sina en och en halv timma. Så jag kände att det inte va det bästa att köra en timma. så jag bestämde mig för att bara köra lite cardio!


Det blev en kvart på crossen, kvart på cykeln och fem minuter på step. Ja jag hatar cardio på gymet men det gick väl bra. SEn blev det lite mage. Tro mig det räckte för när jag kom sen för att hämta min odåga så hade han precis börjat tröttna!!


Men skönt va det att köra på iaf. Imorn blir det vila!!


Tack för alla fina och peppande kommentarer!! De betyder mycket!!

Jag ska verkligen köra på de här två veckorna.. men nu har jag iaf sagt upp mitt kort på sats så jag kommer köra balance!! Då kanske det blir träning fem sex gånger iveckan istället för tre!!!


puss puss


OK

Av Jenny - 5 november 2009 08:18

Jag sticker och tränar då.... Idag blir det väl lite kondition och lite ben

Av Jenny - 5 november 2009 07:07

är det nu. Trött kan man säga att jag är. Igår så somnade Melvin kl halv ett på dagen och sov till nästan kl fyra!! hur jävla länge som helst och han missade en måltid. så jag tänkte.. jaja då kommer han väl vakna lite tidigare i natt för lite mat!! hm odågan.. ja idag är han en riktig odåga kan jag tala om! Han vaknade första gången kl 1 så fick han sig mat. Sen vakna han upp vi tre tiden igen och somnade inte om då la jag han i sängen o han somnade. Sen tjugo över sex vakna jag. eller ja ghade varit vaken lite försitkigt för jag hört ngn snacka.. ja kan ni gissa vem??!! Melvin. Så jag vete fan när han vakna men tjugo över sex hade han legat där ett tag och snackat iaf!!


Så jag är jävligt trött idag, funderar på att strunta i träningen men tror jag då kommer att ångra mig. Men fan jag har tränat söndag tisdag onsdag nu. kanske vila idag och sen köra fredag och lördag istället!! Va säger ni.. MEn vi får se vad som händer. jag är jävligt trött iaf. MEn det är väl bara att ta sig en jävla koffein tablett. MEN jag hör även.. det låtar som att det regnar ute.. men ska jag träna så tar ja gmig en promenad ändå!!!


Nu sitter vi i soffan och myser.Melvin med sin hund från farfar och tittar på the voice och jag medm in data!!!

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards