Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jenny - 21 november 2009 20:23

på er killar egentligen??? Nu ska ni få höra. Vi vill sälja våran lägenhet, jag mer än Jonas!! Vi har haft massa visningar o skit. Vi hade en kille förra veckan som kolla och nu vill han kolla igen. Jätte skoj tycker jag!! Vi bestämde måndag morron!


Jag sitter i godan ro, två barn hemma ensam!!! Jonas han jobbar o har kommit hem runt tre tiden varje dag så han kommer med säkerhet jobba hela dagen imorn oxå. Han har alltså ingen rättighet att bestämma över vad som ska hända och ske här borta i beckomberga!!


MEN kl tio i åtta ringer våran mäklare, min lur dog så jag kunde inte svara. Ringer upp Jonas och undrar vad Mäklaren hade på hjärtat. Jo han ville visa lägenheten imorn istället kl 4!! Då säger jag. Men jonas det förstår du väl att jag absolut inte kommer hinna med, jag har två barn här hemma, du jobbar och det är massa skit överallt!!


Så säger han men då får du ringa upp Andreas och säga det. Ja absolut gör jag det. MEn har du lovat att det går bra... då säger han. eh.. ja det har jag!! Men i....ot.. hur kan du göra det när du inte ens är hemma o kommer nog int evara hemma imorn heller plus att jag har två små barn hemma.. Då säge rhan.. jaha.. eh.. ja ..


Så jag undrar va är det för problem. Jag är så jävla glad att killen vill komma och kolla igen då är han ju lite intresserad iaf. Men kunde han inte hålla sig till måndag då vi hade bestämt. Nu har jag ringt mäklaren men hans lur är avstängd så han vet alltså inte om att jag INTE kan imorn. Det kommer han få veta imorn när han sätter på sin lur.. Jag kan inte imorn hur som.. Eftersom det är redan ett mäck att få ihop allt när Melvin är här. Nu är även Marlon här.. han behöver mycket uppmärksamhet.. eftersom han inte har sitt rum och sina leksaker här..


Nej jag är lite hm inte lack.. Men irreterad!! Och idag är det på killar. hahah..


Båda barnen sover nu. Jag ska väl oxå gå och lägga mig innan jag börjar smaka på gottet som ligger på bordet.. jepp jag har klarat mig..!!! Men puss på er där ute då..

Av Jenny - 21 november 2009 18:57

alla glada! Nu har min Marlon kommit. Han och Melvin har lekt en massa med gåstolen så jag va tvungen att ta bort den eftersom mina öron piper just nu!!! hehe!


Melvin ligger och sover medans jag och Marlon myser. Hm och vi tittar på nicke nyfiken för andra gången.. tror att det nog blir flera gånger!!!  Men eftersom han är min älskling så får jag stå ut. Han sitter på golvet och äter chips och godis.. ja n i hörde rätt, golvet!! Jag har absolut inte satt han där. utan det valde han själv. Han sitter i amningskudden hahaha.. Jag sitter och tittar på för jag ska försöka hålla mig!


Bestämde mig egentligen för att ta mig en ätar dag idag men kan jag hålla mig till frukt och lite pepsi max är det bara fin fint!!


  Jag har försökt få upp han i soffan men han vill inte oki!!!

Av Jenny - 21 november 2009 13:33

igår när jag låg i min säng och skulle sova i godan ro. Fick jag ett mess från Toppe. ja då har han hittat ngn jävla bild på nätet från Paul van dyk!! MEn fy fan va jag ser ut. VA håller jag på med. Glaset framför hela ansiktet hahaha och mina ben ser ut som de inte riktigt vet hur de ska stå!!!


skratta om ni vill.. Men sen får ni sluta oki!!! mohaha..

 

Av Jenny - 21 november 2009 13:17

för alla råd och kommentarer om hur jag ska göra med min ipod. Just nu ligger den i en handduk och har gjort det sen igår. JAg hoppas hoppas hoppas den funkar.. För jag får nämligen ingen ny nu sa Jonas! Eftersom det är andra ipoden på mindre än ett år.. hm ojda!!! alltså jag är försiktig men jag använder ju grejjerna så jävla mycket att det blir kortslutning till slut. haha


Snart kommer min syster son hit. han ska tillbringa dagen och natten med sin älsklings moster och kusin. Vad vi ska göra vet ja inte än. Men bus och mys blir det sannerligen! Jonas får nog sova i soffan då Marlon faktiskt tar hur jävla mycket plats som helst när han sover.. vrider och vänder, sparkar och slår.. haha ja så gör han!!


Melvin står nu i sin gå stol och trycker på samma knapp hela tiden.. den som låter!! Han ska egentligen ligga och sova vid denna tid men jag har försökt en timma o han somnar inte!! Så nu får han trötta ut sig lite själv för att sen sova då!!!  Nä nu ska jag ta o sitta i soffan o bara softa..

Av Jenny - 21 november 2009 13:13

lovar! Men jag har haft lite fullt upp! Igår blev det iaf en promenad på en timma. så ni vet. Bidde inge gym för bajs jouren ringde när vi va på väg mot jouren. Så det va bara för Jonas at hämta bajsbilen och sticka!!


I natt har vi sovit bra här borta i beckom berga, bidde bara ett uppvak med mat och bajsblöja.. haha mycket bajs i detta inlägg! Sen sov vi till kl sju! Jag skulle på ett pass kvart över nio på balance, abs and ass! Så jag hade jävligt bråttom. men jag hann inte så det blev hård träning på gym istället. Fan idag gick det skit bra och det kändes verkligen.


Jag körde faktiskt utfall för första gången efter min graviditet!!! Fy fan va det svider kan jag tala om! När jag va på väg mot bussen ringde jonas..


JENNY VART ÄR DU!!! ja jag är på väg mot bussen. SKYNDA DIG!! hahah jag börjde skratt. Det va tydligen ngn som hade akut stopp hemma plus att dusch slangen gått av och det spruta vatten i hela badrummet!! Men stäng av vattnet tänkte jag.


Det va bara att skynda sig. Sen ringde  han igen. VART ÄR DU?? ja jag är fortfarande på väg mot bussen den kommer snart hejdå. NEJ SKYNDA DIG hahahahahaha jag sa åt han att tagga ner lite! Men det gick bra till slut o jag kom hem o han fick åka iväg i sin illaluktande bil. mohaha!!


Men träning fick jag iaf!!! !

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards