Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny - 17 november 2009 21:22

här hemma i soffan och kollar på desperata oj det börjar bli bra igen.. jeho. haha! Tur att jag höll mig vaken för att titta klart. Jag skrev ju att Katta skulle sova här men vi bestämde att hon sover hos Noemi i stället och kommer imorn bitti såj ag får åka o träna jeho!!


Vi får nog inte våran lägenhet såld tyvärr.. men det är bara att acceptera och gå vidare liksom! Nu vill jag sälja för att den är för liten Melvins saker tar över kan man ju säga!!! MEn men får vi inte såld får jag börja göra den mer hemtrevlig istället och som sagt bara acceptera läget!!


Vill inte min familj komma hit för det är för långt ärd et upp till de.Då ses vi när vi ses helt enkelt!  För vi kan inte göra så mycket mer än vi redan gjort. Vi kan ju inte bara ge bort lägenheten liksom!O nu har jag ett bra gym i närheten med barnpassning.. Nej det är inte allt men jag måste börja se det positiva i att bo här nu när vi inte får sålt! Jag har ju Maija och Cattur i närheten här oxå.


Jag försöker nu så hjälp mig här. haha jag tror inte det kommer fungera men jag kan inte gå omkring här och längta bort om vi ändå inte kommer iväg! Nä nu är reklamen slut. puss puss

Av Jenny - 17 november 2009 18:13

mig min träning idag. Melvin stannade hemma med Katarina och Estelle de hade haft det hur bra som helst.

Jag körde mitt pass och lite cardio inte så mycket då Jojo stod utanför i firma bilen och väntade på mig.. Vi åkte mot beckomberga för en lunch!


tyvärr fick Jojo jobb så inge mat för hennes del men hon hann läsa och busa med både Estelle och Melvin. När vi kom innanför dörren såg vi detta..

  Det ska tydligen börjas i tid. Jag skrev väl i går att han blev liite kär i tjejen!! De är hur söta som helst han släpper henne inte med blicken det ser ni här..

 

Ja Jojo försökte läsa men det gick ju som det gick hahahah hon va super duktig.. SEn ett bill bildbevis där Melvin inte släpper Estelle med blicken får ni här.

  Där är även min lilla Babic!!

Vi har alltså haft en super trevlig dag. JAg skulle egentligen åkt med till välllingby centrum idag men jag orkade inte så jag sitte rhär hemma. Men snart kommer katta igen för att sova här i natt.. mys..

  är de bara inte för söta!!!


Nej nu ska jag ta odågan han är lite gnällig.. puss på er

Av Jenny - 17 november 2009 09:22

alla glada! Natten har varit oki då vi sovit bra både jag och Melvin. Jonas kom hem men va tvungen att sticka igen då det valkades jobb så han kom hem vi tre tiden tydligen! Stackarn han måste vara trött idag!


Jag sitter här och väntar på Babic och lilla Estelle de ska nämligen passa Melvin en liten stund så jag kan dra och träna sig... jeho säger jag bara haha! Idag blir det träning på sats då det är närmare dit så slipper hon sitta här med båda odågarna hur länge som helst! Idag är jag inte lika peppad inför träningen men det blir säkert toppen när jag väl kommer dit tror ni inte.


Sen drar vi in till stan för lite shopping och kolling.. hehe.. Katta bor ju i norge just för tillfället o hon säger att de har mycket finare kläder där än här så nu är det upp till bevis för min del att sverige är bättre, så hon kanske kommer tillbaka!! Melvin ligger i vagnen och sover ute på balkongen han är inte oki än. Han är ju inte riktigt sjuk men han är gnällig, bajsar hela tiden o är inte helt sig själv! Min lilla odåga. Nä nu ska jag sluta svamla o klä på mig så jag kan dra så fort de kommer..


puss på er där ute

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards