Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Alltså mobilt bredband!

Av Jenny - 1 september 2010 20:56

Det är inte nåt för mig kan jag ju tala om, det är ju för fan problem hela jävla tiden! Nu har jag inte kunnat använda min data sen sist och tro mig det känns för jävligt för denna vackra varelse behöver få bli klickad på haha!! Men nu sitter jag här igen och bara njuter lite av min egna tid!!Jag borde egentligen plugga eftersom jag har prov på fredag. Men jag känner mig rätt nöjd med det där och behöver bara läsa igenom allt imorrn så ska det nog gå bra ska ni se!


Jag kan berätta för er om dagiset då vi va på samtal där igår efter en lunch på MC faktiskt med farfar! Men efter lunch och en massa kramar med farfar så tog vi oss till dagiset, det va egentligen Melvins sov tid men när han såg gården ja då blev han så där pigg som bara han kan vara. Våran inskolningsfröken, jepp där har de en inskolningsfröken ni vet så där som det ska vara. Hon va helt underbar, rak och proffessionell. Helt i min smak inte nå krusiduller eller säga va mamman vill höra. Melvin som inte tydde sig till någon fröken alls på förra dagiset började genast att flirta med denna fröken. När vi satt i sandlådan och han reste sig upp då tog han gärna i henne som stöd! Jag kan ju säga att mamma hjärtat blev lungt!


Jag berättade för henne om förra stället och hur jag kände det. Jag tyckte det va viktigt att hon fick veta. Hon tyckte inte man betedde sig så och försäkrade mig om att de inte behandlar något barn så inte ens de stora! Alltså jag  är så jävla nöjd. Hon tycker att vi ska verkligen köra inskolning med Melvin eftersom det itne blev så bra på förra stället. för Melvins skull liksom. För hon sa det att när hon såg han där ute på gården med alla andra så är han inte ett barn som kommer bli svårt att lämna och det är dumt att förstöra det!

Så imorrn börjar inskolningen för fullt, fredag får jonas ta för jag har prov jeho haha. Sen sista dagen jag ska vara med är på måndag! Sen ska jag om det känns bra för oss allihopa försöka lämna på tisdagen. Ja jag är så jävla nöjd så ni förstår inte!! Det är en småbarnsavdelning men de får ändå träffa de äldre barnen ute på gården! De sover inomhus, de äter kl elva. De kramas och de busar, de fostrar lite granna. Ja det verkar helt toppen! De är liksom engagerade i barnen på ett annat sätt här och det sättet ja det märks!!!


Nej mer bra barnskötare/förskolelärare åt barnen!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards