Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Alltså är det meningen..

Av Jenny - 2 september 2010 14:52

Att man ska vara så här jävla trött? Jag är så jävla trött så det finns inte. Vi vaknade upp rätt pigga imorse sen tog vi ju oss till dagis för lite inskolning, kanske är det dagis besöket som spökar för mina ögon vill inte vara öppna utan de vill bara blunda!


Dagiset är jätte bra och jag är nöjd. Det är en bra barngrupp med bra pedagoger. Det är liksom gjort för små barn.. på riktigt denna gång. inga leksaker som ¨är till fyraåringar inte nå jätte mycket stök utan det va en småbarnsgrupp. Exakt det jag ville ha och sökte efter! Jag är så nöjd och glad. Melvin han älskade att vara där inne. vi fick börja själva inne med en annan flicka som skolades in så de fick liksom rota sig i själva avdelningen och det va toppen! Melvin hade jätte skoj!


Sen kom alla andra barn in och Melvin ja han försvann haha. Han ville inte  vara med mamma då utan springa efter alla andra barn och se vad de hade för sig för skoj! Vi skulle som planerat vara kvar till kl tre idag. Men efter lunchen när de skulle vila ja då ville inte Melvin riktigt vara med längre. Han va absolut inte ledsen men det va lite konstigt för han att ligga där på golvet bredvid alla andra barn. Så han sprang upp hela tiden och skulle mysa med de andra. Så vi tog på oss våra kläder och gick ut med vagnen i stället. Fröken tyckte det va en bra ide för han ska ju inte bli ledsen utan dagis ska vara något roligt!! Melvin somnade direkt!!!


Jag måste bara berätta, efter lunchen sticker barnen in och ska tvätta mun o händer, toppen. Melvin hahah ja han började tvätta sin mun men han tyckte även att pojken som stod bredvid han behövde tvätta munnen så han började tvätta hans mun så gott det gick!! roligt att se som mamma men jag tror inte pojken tyckte det va toppen skoj!! Melvin gör samma här hemma. sen när han ser krämburken ja då sk ahan ha kräm i handen för att smeta ut i håret och i ansiktet! Min fina kille. herregud vad de tar efter!!


Jag fick ingen lunch idag för det va meningen att jag skulle äta efter Melvin somnat så jag kunde koncentrera mig på han under lunchen. hungrig som en gris blev jag och min kropp ja den skrek verkligen efter fett!! Så till slut hamnade jag på mc donalds..jag brukar ta morötter och vatten till min hamburgare men idag ville jag verkligen ha fett så det blev även pommes till!!


Nej nu ska jag kramas lite med min son som klättrar upp och ner på allt han kan här hos mormor Hjördis.. Sen kommer våran Jonas hem efter jobbet och ska bara ta detl ungt med oss! imorn är det han som är hemma med Melvin så jag kan gå till skolan och göra mitt prov. Sen blir det väl ikea eller någe sådant.. för melvin behöver sig en säng, jag behöver trådbackar. o så vill jag titta på lite gardiner!


Nej nu blev det för långt.. puss på er alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards