Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Längtar!

Av Jenny - 2 september 2010 20:56

Ja jag längtar tills allt i lägenheten är upp plockat och vi bara kan njuta av vårat nya hem. Soffa har vi ingen då våran älsklings soffa va för stor så den står nu i min systers lägenhet!!! Säng åt Melvin har vi inte heller ännu men jag vet vilken jag ska köpa en från ikea. MAn kan ändra sängen i lite olika lägen men man köper den när sängen är högt upp och så är det en plats på golvet. Jag ska lägga madrassen på golvet och göra en mysig säng åt han där nere. För då får han en stor säng som han vill ha det. plus att han inte kan ramla ut och hamna på golvet!! Det känns toppen!


Soffa måste vi ut och leta efter men vi brukar hitta våra stjärn skott rätt snabbt när vi arbetar tillsammans. Fan vi kommer få det härligt fint där uppe på finnberget!!


Idag efter dagis stack vi hem till mormor Hjördis och tog det bara lungt.. eller jag tog det lungt Melvin röjde som vanligt. Nu för tiden så kan man inte bara sitta hemma en hel dag för han blir hel tokig och hoppar upp och ner på allting, klättrar på allt han kommer åt.. ja han har massa energi min lilla prins! Han tycker det är jätte roligt när man tar saker från han

Eftersom han hade sån himla energi stack vi ut på en promenad mellan regnskurarna! alltså Melvin älskar att gå och springa, han är jätte duktig att ta sig upp på lite högre ställen och trösklar. MEN när han ska ner haha ja då tar han sats ska ni vet. Han sätter sig en stund innan tröskeln och hasar sig fram för att sen ta sig neråt!! Han är så jävla söt för han gör det överallt även när vi är ute..

Han kan inte heller sätta sig precis när tröskeln bbörjar utan han sätter sig en bit ifrån! Erkänn att han är hur söt som helst min prins!!


Nu ligger mina pojkar o sover, Jonas är jätte sjuk tyvärr men hanmåste ta Melvin imorrn ändå eftersom jag har mitt första prov och missar jag det blir det ett jävla projekt att försöka göra nästa gång. Då nästa kurs börjar direkt på måndag. Måndag mm då jag måste vara hemma efetrsom jag ska skola in Melvin på dagis. Inskolningen slutar på tisdag förhoppningsvis.. Den måste för jag ska på en föreläsning på onsdagen till kl fyra. ja allt löser sig säkert men manm får lite lätt stress väck i magen haha!!


Nej nu ska jag fixa ordning mig för sängen så jag orkar upp imorrn bitti.. puss och kram på er dä rute

 
 
TEss

TEss

3 september 2010 12:43

Finaste Melvin! puss puss

http://www.metrobloggen.se/tsky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards