Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Vad är problemet?

Av Jenny - 5 september 2010 08:06

Igår kväll gick jag och la mig som sagt efter första filmen. Jag är en trött tjej på kvällarna och kan inte hålla ögonen öppna hur länge som helst om jag inte aktiveras.. Men i natt sov vi ju hos farfar då han är iväg på jobb. Så jag fick sova ensam i ett rum med en härlig stor skön säng!


Melvin och Jonas sov i andra rummet han tyckte att jag skulle få sova ut för en gångs skull. Så jag låg där i nne och bara sov hur skönt som helst. Fram till.. hm hör o häpna 6.50, jag vaknade alltså tio i sju. Före Melvin och Jonas. Jag låg där inne och försökte somna om men inte då. Då kommer det där att man ska glutta lite på sin iphone. Ja jag vaknade tidigt idag och före min son oxå.


Sen är det så här att när när jag sover med melvin som jag nu gjort de senaste fyra veckorna eftersom vi inte har haft plats för någon säng åt han hos mormorn min. Så vaknar jag jätte lätt av när han rör och vänder på sig, han gnäller o ibland pratar i sömnen. Jag vaknar och tror väl att även Melvin är vaken och försöker ge han napp eller vända på han.. fattar inte varför jag gör så. För när Melvin sover med jonas har han inte något alls av detta problem och det är ju för att han sover så tungt att han inte vaknar när Melvin sover och rör på sig. Så jag måste försöka sluta med detta.. för min egna skull. Bättre när Melvin nu får sitt egna rum.


Sen oxå på mornarna.. ja det blir lite orättvist.. När Melvin sover med mig vaknar han oftast innan sju mennär han sover med Jonas brukar de vakna vi åtta eller till och med efter åtta.. UNGE haha!! Men det är väl så det ska vara.. tur då att han har en morron pigg morsa..


Idag blir det plock i lägenheten men även en tur till ikea och EM möbler för att titta på andra soffor trots att vi hittat den vi vill ha. Man kan ju alltid hitta bättre....


puss på er

 
 
Catta

Catta

5 september 2010 10:57

Har ni kollat på chilli i barkarby? Skit snygga soffor

http://Www.diabetesochtraning.blogg.se

Jenny

6 september 2010 08:07

vi hittade en soffa på EM.. jeho haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards