Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Vad är det för problem

Av Jenny - 15 september 2010 22:43

Alltså tidigare idag när jag satt på bussen mot skolan, ja då skrev jag även ett inlägg som blev publicerat. MEN nu när jag äntligen får tid och sätta mig vid datan alldeles ensam ja då upptäcker jag att inlägget inte alls har blivit sparat. Idiot saker, man kan bli förbannad för mindre!!!


Jag ville berätta lite för er om något som heter samlare och vad jag tycker om den sortens människor. Då menar jag inte dem som samlar på krims krams utan dem som samlar på tjänster och lån, de gör.. när de har hjälpt någon och så vidare. Dem samlarna ska jag berätta lite om.. ja hur jag tycker om dem haha.


Ni vet dem som samlar på sig allt gott de gör för en person. Om de kanske har bjudit på lunch en gång, eller om de har hämtat upp ett paket åt dig någon gång. Istället då för att liksom må bra av att göra såna här saker för en annan person så samlar de det i sitt minne för att sen om det råkar bli en diskussion eller något liknade kunna kasta det i personens ansikte. Jag förstår mig inte på såna människor jag gör verkligen inte det.


Jag själv, jag älskar att hjälpa, jag älskar att ge OM nu int epersonen i fråga är en snål äcklig girig människa.. då kanjag själv blir lite elak. Men nu finns det itne många giriga snåla människor. Så jag älskar att vara snäll. Sen efter att jag har varit snäll så är det inte något jag tänker på, mitt liv flyter på som vanligt liksom. Eftersom det är sån jag är som person, hjälpsam, omhändertagande, tycker om att kunna finnas där.  Men en samlare ja det är som att de är snälla bara för att kunna säga sen hur snälla de har varit och säga exakt vad de har hjälpt eller gjort för dig. Jag kommer inte ihåg saker ja ghar gjort för mina vänner eller när jag har bjudit de på lunch, middag. eftersom jag har velat göra det!! Man ger och man tar brukar det heta!!


Gillar man inte att ge nej då ska man inte heller göra det. Men gör man det ändå ja då ska det vara gjort och sen ska det inte användas mer emot någon annan!!


Nej samlare ska man försöka hålla sig ifrån iallafall när det gäller att be om hjälp och så vidare. ja jag vet inte Förra inlägget lät bättre och roligare men som sagt det sparades inte!! Men va tror ni. varför blir man så där för?


Nä nu lägger jag ner detta inlägg.. haha.. men vi hörs en annan gång puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards