Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Insomningen

Av Jenny - 6 november 2009 06:57

för Melvin igår kväll va ett helvete kan jag tala om! Ja han brukar bara kunna lägga sig i sängen så somnar han. Men inte igår. Vi kom hem rätt sent, kl 9,vi hade varit och shoppat i liljeholmen.  han va snäll och trött så jag la han i sängen. Han höll på att somna sen började han skrika. Oj va han skrek! Så jag la mig ner i min säng och började sjunga för han så somnade han om igen jag gick ut. Efter ca tio minuter så började han gallskrika igen. JAg trodde han drömde mardrömmar.


Så tog ja gmed mig datan för han tycker om sin klassiska musik nä rhan ska sova på dagarna. O mycket rikttigt han somnade direkt. Men så gick jag ut, tio minuter och han började gall skrika. då tog jag upp han och mös med han imin famn tills han somnade. la ner han gick ut.. tio minuter. Ja så höll det på till kl halv tolv ungefär. Då halv tolv när jag gick och skulle sova så slutade han inte skrika. Så jag tog upp han och la han mot axeln lite.. Ojojojo min Melvin började prutta, stackarn hade massa pruttar i magen.. vem fan kan sova då!!?`?? MEn han är även dunder förkyld det bara bubblar i näsan på han. Så hans natt har inte varit den bästa. Han fick sova med oss, han brukar inte vilja det men i natt ville han det och han sov sen. Vaknade till lite försiktigt några gånger för att prutta och snurvla!!


I morse vakna han halv sju och va hur jävla täppt i näsan som helst så jag fick ta min näsfrida och suga lite snor. Men han låter lika jävlig för det. Hostar , snörvlar och nyser. Ögonen på han rinner!!Stackars min Melvin men jag ska gå till vårdcentralen med han idag så får vi se vad de säger!!!


Natten blev oki men insomningen herregud..

Nu sitter vi i soffan o myser som vanligt

 


 
 
Alfva

Alfva

6 november 2009 10:43

Stackars lillfis! Hoppas det bara är en enkel förkylning!

http://alfvan.wordpress.com

 
Alex

Alex

6 november 2009 10:46

Nämen lilla Melvin! Oj vad ynklig han ser ut. Usch, jag ser verkligen inte emot att Malte blir sjuk första gången, vad orolig jag kommer bli. De är ju så små.

http://tantalexandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards