Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Idag har vi

Av Jenny - 6 november 2009 14:26

inte haft den bästa dagen hittils. Melvin brukar ju sova på morran runt halv nio men idag gick det inte, han bara gallskrek när han låg ner! så vi gick upp och mös i soffan men det va inte bra det heller. Man vet ju inte riktigt va man ska göra när de skriker åt precis allting, han brukar ju inte vara lessen!! Men så gav jag han gröt vi halv tio och sen gick vi in i sängen för att sova lite.. HALV ELVA somnade han.. med lite skrik. Sen sov han, skrek, sov, skrek.. Men vi sov iaf till kl ett så lite sömn blev det för oss båda. !


Han vaknade upp med massa snor i näsan, hostade och nös. haha näsan piper lite när han andas för han är så täppt, det låter lite skoj.. men det är ju självklart synd om min lilla odåga!! HAn vill inte ha mat.. som han annars älskar utan det har blivit välling, gröt och lite frukt pure idag men det får gå nu när han är sjuk. Vi ska till vårdcentralen kl kvart i sex så de får titta på han. För han får knappt ngn luft via näsan fast jag suger och suger med fridan. JAg är ju alldeles blå i ansiktet!


MEN jag kan säga så här.. ni som träffa min Melvin vet ju vilken glad och pratsam prick det är. mmm han är lika glad han kanske inte lika prat sam. Men glad.. så det är ju skönt iaf.Feber har han. han har 38.4 i temp! Usch va jobbit när han är sjuk. han har ju varit sjuk förr men inte haft feber!!


puss pus

 
 
Alex

Alex

6 november 2009 15:08

Jag har medelhavsblod i mig så jaghar ett temperament. Skicka denna någon hem till mig så kan jag klå upp denna någon. Lätt.

http://tantalexandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards