Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Barnvagnen

Av Jenny - 8 november 2009 23:19

har ju blivit inlämnad på service för den lutade snett hela skiten! Vi fick oss en låne vagn. JAg kan ju börja med att berätta för er att jag saknar våran teutonia. Den som flyger fram samtidigt som jag när jag är ute och tar mina promenader. Som jag kan svänga på FAST jag själv står still, utan att behöva använda nå jävla muskel servo!!!


Vi fick oss som sagt en låne vagn ngn jävel från emma ljunga. MElvin är en stor bebis och jag kan säga att den vagnen va rätt trång för han, han tyckte ju det va hur jävla skönt som helst men det såg inte riktigt klokt ut!! Men vagnen va ok iaf. Sen kände jag att även den började luta snett oj ag tänkte men va fan är Melvin sne knullad eller.... mohaha..


Sen så kollade jag lite på vagnen och det fattades lite skruvar och skit. MEn va fan håller babyland på med, tänk om vagnen brakat ihop när min alldeles egna odåga låg där i!! Så idag åkte vi tillbaka och lämnade in låne vagnen som vi lånat för våran egna vagn inte va oki på lagning! De hade inte ngn annan låne vagn så vi fick åka hem utan. Hm hur fan ska vi ta oss fram täntke jag. MElvin är ju fortfarande lite bebis och kan absolut inte gå. Då ringde jag till babyland i bromma och förklarade läget så de lät oss faktiskt få komma dit och låna en vagn av de istället.


Jonas gick in och hämtade den. MEN han frågade inte hur man fällde ihop den eller fixade med ryggstödet. hahahahahahahahah så jag kan säga så här. När han skulle stoppa in den hur stora gigantiska vagnen i bakluckan hahahaha tror ni han fick ihop den. Hahaha jag började skratta för han vägrade verkligen gå in och be om hjälp fast vi stod precis utanför!!! Han stod där och sparkade och svor för det inte gick. Jag försökte säga åt han några gånger att gå in o be om hjälp men nej det gick inte. Förbannad hahah ja det kan jag tala om för er att han blev. MEn det gick till slut med lite våld. haha men jag kan säga till er att jag fick mig ett gott skratt iaf!! Eftersom hangjorde det lite med våld så kommer han inte ritkigt ihåg hur man gjorde... ja ni kan ju tänka själva va som hände andra gången vi skulle ha in den i bilen då.. haha


Men den här vagnen har fyra stora hjul, säkert jätte bra för mammor som inte tycker om att flyga fram på sina promenader och säkert jätte bra för mammor som bor uppe i norrland där det finns massa skog och snö!! !Men för mig är den ett helvete jag typ gråter. För hur fan ska jag klara mig i veckan jag msåte liksom lyfta på vagnen för att svänga den lite grann!!! FAttar ni!!!


Våran egna vagn.. ja den skickade de tillbaka till tillverkarna för de visste inte va de skulle göra åt våran sneda jävla fitt vagn!! Så jag vete fan hur länge vi ska gå med den här gigantiska låne vagnen. Det blir säkert toppen .. Men just nu är jag lite bitter!!!


Ska sova nu för imorn blir det en lång dag.. träning ja än så länge så står det på schemat!!

 
 
Annie

Annie

8 november 2009 23:32

Lycka till med vagnen, det kommer säkert att gå bra! : )

http://www.anniesjodin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards