Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Nu är vi

Av Jenny - 19 november 2009 15:24

hemkomna från våran promenad fan va svettig jag blev så jävla sköönt!! Det skulle blivit 9 km men blev bara sex.. anledningen.. vill ni verkligen veta.. oki när jag va klar med andra rundan och skulle börja på tredje blev jag så jävla bnödig.. alltså ursäkte men jag blev faktiskt det. Alltså jag höll på att spricka så jag fick skynda mig hem med spända skinkor!!


Melvin sov som tur va så han inte såg mammans min.. hahaha usch va jobbit det blev att gå. Jag skyndade mig hem, ställde melvin och vagnen ute på balkongen.. ja o sen vidare.. Ja jag är rätt äcklig ibland men va fan ska jag skriva då.. jag blev puder näsan nödig.. hhah nej det funkar inte riktigt så!


Nu sitter jag här åter igen. Men ska alldeles strax börja städa upp lite. Kurre ville ha pannkakor idag och då ska hon få det, jag själv tar mig en tonfisk sallad.. kanske en pannakaka men tror inte det!

VAd ska ni där ute hitta på  för nå skoj i helgen? Jag blir ensam då jonas har jouren.. omhan nu får nå jobb men han får alltid jobb. Ibland tycker jag det är jobbigt när han har jouren men ibland kan det faktiskt oxå vara rätt skönt att bara få vara hemma ensam!


Vi får se efter helgen va jag tyckte den här veckan haha..På lördag ska jag iaf träna kvart över nio  på morran och köra abs and ass.. haha ja det heter så.. kom igen och följ med då

 
 
Natasha

Natasha

19 november 2009 19:20

hahaha, du skriver så sköna saker. Man får sig ofta ett skratt när man läser din blogg.
Skönt med folk som bjuder på sig själva :)

//Natasha

http://www.fyrablirfem.se

 
Alfva

Alfva

19 november 2009 20:02

Haha
Så där kände jag mig också igår när jag nästintill sprang hem från bilen med pingvinsteg!!

http://alfvan.wordpress.com

 
Sofie

Sofie

20 november 2009 07:08

Hihi.... skulle vilja se dig igår .... när du var tvungen att avbryta din promenad.... =)

Bor nästan i Göteborg. 20 minuter därifrån bara =)

Du behöver inte gå ner i vikt mer, så du kan sluta smygäta.... såg ju foton från när du var ute och du är ju smal..... så det så....

http://eifos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards