Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Kuk kuk

Av Jenny - 20 november 2009 12:57

kuk kuk kuk kuk.. jag är jävligt jävligt förbannad just nu!! Akta er för fan! Vem jag är förbannad på? Mig själv.. vet ni vad jag har gjort.. kuk kukkuk


Jag va duktig och började tvätta lite, i mina byxor där låg min ipod. ooo min fina rosa ipod.. Den låg där i byxfickorna.. jag kände den när det va försent!! När den stora tvättmaskinen redan tagit dens liv!!! kuk kuk kuk!!!



hur fan kan man vara så jävla disträ?????? helt jävla ärligt!!!!! Nej nu är jag riktigt förbannad.. min ipod.. jonas.. hm han kommer att lacka för han säger alltid att jagi nte är försiktig med sakerna.. och nu får han rätt!!!


Jag ska ringa en viss person o se om hon kan fixa det här.. kan hon det.. ja då behöver ju Jonas inte få reda påt.. hehe.. just det.. jag bloggar ju o han läser skiten!! haha..


Men fan fan fan fan fan fan.. Jag ser allt vatten som är inne i skiten oxå.. va tror ni.. tror ni den överlever???

 
 
Alfva

Alfva

20 november 2009 17:01

Nu börjar du låta lika klantig som mig! Jag lyckas alltid med helt omöjliga sätt att ha sönder saker på... :(

Har ni drulleförsäkring på hemförsäkringen? I så fall bör du kunna få ut en ny därifrån mot inte alltför stor kostnad!

Bästa överlevnadsknepet är att lägga den torrt och inte röra den på 2 dygn, så den hinner torka ut inuti. Då kan du få igång den igen om du har tur! Hoppas hoppas!

http://alfvan.wordpress.com

 
Sofie

Sofie

20 november 2009 18:33

MEN Jenny! Min ipod är också rosa, men jag har faktiskt inte lyckats tvätta den ännu..... hoppas att någon kan använda sina magiska fingrar och trolla så att den fungerar igen....

jag blev nästan lite rädd där när jag började läsa.... tänkte att du var benägen att mörda eller nått....

Skickar en liten uppmuntrande kram...

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carro

20 november 2009 19:29

åh, vad surt! Jag tvättade mannens mp3-spelare en gång (inte mitt fel dock, den låg i en ficka i en jobbjacka i smutsen). Och den klarade sig faktiskt, efter att han bestämt sig för att torktumla den.

 
Alex

Alex

21 november 2009 10:51

Men var är du!? Jag kan alltid räkna med att du redan har hunnit skriva ett inlägg när jag kliver upp på morgonen. Det ingår ju i min frukostritual!

http://tantalexandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards