Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Alltså vilken jävla natt!

Av Jenny - 6 september 2010 08:10

Igår hade vi oss en hel dag med pyssel och knåp i lägenheten. Vi har kommit långt och vi har kunnat bo där inne för en vecka sen. MEN vi väntar fortfarande på att vattnet ska komma och göra sig hörd där inne så man kan gå på toaletten .. Klart man behöver bajsa och kissa om dagarna liksom. Hur skoj är det att gå och bajsa inne i tvättstugan där det inte ens finns ett lås på dörren haha.. inte roligt!!


Igår va vi på EM och hittade oss en soffa.. vi hade ju hittat en på mio men den va rätt dyr och vi tänkte om. Melvin är fortfarande liten, jag kommer inte titta till han varje sekund han kommer kladda, spy, kissa ja ni vet allt sånt som små barn gör. Så vi bestämde oss för att köpa en lite billagare soffa nu, då känns det itne så mycket när vi väl ska byta om några år igen. Men soffan vi hittade va jätte fin, skön och härlig!  Vi köpte även ett nackstöd och lite kuddar till i det svarta tyget till sofffan. Nu ska vi bara vänta ett antal par veckor innan skiten kommer!


Sen tog vi oss till ikea och köpte sängen till Melvin, ja jonas fick som han ville och det blev storkille sängen. Med mitt krav att vi även skulle köpa ramla ut skydd. det blev två såna små staket från barnavdelningen. De passar inte alls till denna säng men jonas får fixa bäst han vill för skydd ska det vara där om  just den sängen ska stå där;)! Den är även bra när Marlon ska komma på besök för då kan ju killarna sova bredvid varandra hela natten lång!


Men nu till våran natt, hela helgen har vi ju hållt på i lägenheten och sovit på alla möjliga ställen. I går kväll fick han somna i våran säng borta i lägenheten.. kan ju meddela er att även jag somnade och Jonas ja han fick fixa haha.. Men jag va trött oki..  Sen tog vi med oss alla saker vi behövde runt tolv tiden och stack till tyresö för att sova hos mormor hjördis.. Melvin sover under tiden vi åker bil och så. Men hela natten har han sovit så himla oroligt, han har vaknat upp och satt sig.. somnat sittandes.. jag har lagt han ner. han har sovit på mig kan jag ju säga. O har han inte fått känna i mitt hår har han vaknat upp igen. Så höll det på hela natten så jag är inte utvilad.. men tydligen är ungen min det. För han springer omkring här hemma nu och busar för fullt! Vi stressar inte idag och tar en senare buss till dagis just på grund av natten. Melvin ska inte behöva stressa... inte under inskolningen


Jepp nu ska vi ta oss till dagis och det känns skönt och bra, äntligen!!! Nej nu måste jag göra mig i ordning så jag kan vistas ute ...


puss på er alla glada

 
 
Ingen bild

din mamma

6 september 2010 08:42

Vilken fin soffa, den var inte så dyt heller.

 
Ingen bild

din mamma

6 september 2010 08:43

..måste lägga till en grej..billigare än IKEA oxå hehehehehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards