Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Dagen har gått sakta men säkert framåt!!

Av Jenny - 9 maj 2010 22:26

Det blev en vila upp sig dag idag för mig och Melvin. Pappa jonas har varit hemma emellanåt men har haft rätt mycket jobb som tur va. Ja det är rätt bra för då kommer pengarna in liksom!


Melvin har varit en glad lärka idag, ja absolut har han skrikit sig hes så fort han inte fått som han velat..O jag kan ju säga så här. Är det något han är på och jag säger ajabaja.. Då ler han det största han kan och försöker sig påt igen. Jag säger aja baja.. han ler.. o då ska ni få höra.. Ja då tar han precis brevid istället. Liksom bara nuddar.. Han jävlas redan haha. Det är min pojk det..


En sak till idag har Melvin gått jätte mycket. Så jag och Jonas tror att ungen går nästa vecka. Fan va kul!!!!! Han har velat gått efter en keps jag haft på huvet för att ta av den. Sen satte han på den igen för att gå vidare mot mig. ooo va kul vi har haft det idag haha..


Min iphone.. ja det går sakta men säkert fram där oxå.. Jag vill ha spotify.. o jag vill ha musik i den. Annars är den värdelös för mig. jag är inte jätte förtjust att vara på internet med den o sitta o klura ut alla bokstäver och shit. Nej en riktig data är något jag vill ha!!!


En data man kan ladda ner saker på, man kan ha itunes, spotify. Ja en data. Våran mac är som sagt lite sjuk och man måste ha en kod för alla de ovan nämda sakerna.. en kod vi inte har tyvärr. Men lika glad är jag för det men gladast är nog räven. Jaja nog svamlat jag ska gå och lägga mig för att orka med dagen imorn. Vi ska bege oss ut mot bromma med våran vagn!!! 


puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards