Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Jenny - 19 mars 2011 16:54

Idag hade vi planer att träffa fina familjen Ekholm.. Det va ett tag sen nu och de ville gärna komma och se hur vi bor nu för tiden. Så lördagen va bokad åt de, tyvärr blev det ändrade planer på grund av lite olika anledningar. så efter lunchen fick Melvin sova i sängen istället för på en promenad vi hade tänkt från början. Jag och Jonas satte oss i soffan och halvsov en stund framför tvn, mysigt!!


Men eftersom vi hade lite energi kvar så tyckte vi att vi kunde hitta på något när Melvin vaknat. Vi tog bilen till sickla för att strosa omkring där ute och inne. härligt i solen! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Helgerna då Jonas inte jobbar är bara för mysiga!! När vi alla tre är tillsammans är vi glada och pigga, Melvin lyser av lycka av att få vara med både mamma och pappa. Så han går runt och säger, Mamma o pappa haha. söt nöten!


vi blev sugna på mellanmål och tog oss mot naked juice bar för en varsin smoothie. Jag och Jonas tog lite extra proteiner i våra medans Melvin fick sin som den va.. han tyckte det va super gott och släppte den inte med blicken!! VArt han än va skulle den vara med

    Nu sitter vi här hemma o bara slappar lite. Jonas ska iväg till stan o festa lite medans jag och Melvin får besök av Mikaela och hennes tre barn.. jepp tre barn.. så det kommer alltså att vara fyra energiska barn här uppe på finnberget om en stund.. mmm det är min grej och det gillar jag.. haha..


Nä vi ska mysa med god mat, lite godis och några bra filmer som passar oss allihop!!


puss på er

Av Jenny - 19 mars 2011 16:49

Lördag morgon och vi fick vakna strax innan kl sju i morse, härligt! våran familj började dagen med träning. Jag stack till sats i Sickla medans grabbarna tog sig till solan för att träna på balance. Melvin hade blivit super glad över att få komma in till barnpassningen och hade direkt sprungit in till bollhavet! Skoj!


Jag körde mina armar, kändes bra och jag fick kontakt med både triceps och biceps. Förr när jag tränade hade jag jätte svårt att få kontakt när jag körde armar och blev sur varje gång.. Men nu känns det som att jag hittat övningarna och bara blivit bättre på det jag gör. härligt!

 

tur att man kan bjuda på sig själv.. haha.


Sen va det dags att ta sig hemåt. Jag tar mötet med grävlingen en dag då jag är med Melvin så han inte ser att jag är rädd;)!! För vilken mamma vill inte stå öga mot öge med en grävling när barnen är med.. ?! Därför tog jag den långa vägen hem. Det va skönt att gå i solen och ha grym musik i öronen så det gick fortare än vad jag hade tänkt.. svettigt och härligt!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards