Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jenny - 3 mars 2011 20:02

Hallå så.. Idag har det inte hänt något speciellt förutom alla våra rutiner. Men eftersom våren är på väg mot oss så är vi glada här hemma. För nu är jag inte beroende av bussarna utan jag kan ta den där promenaden på dryga 2 km till dagis. härligt är det!! Melvin är tyst i vagnen och njuter av utsikten och all natur. Än att sitta på bussen och bli grinig när den inte kommer eller när man måste byta och så vidare. Så våren är välkommen hit till finnberget!!


Efter dagis lämning stack jag in till sats för att köra lite ben. Jag kan inte köra så tungt när jag kör ben tyvärr, på grund av mitt knä. Mitt knä gör rätt så ont kan jag tala om. Men det jag körde idag gick bra. det blev benspark, sittande bencurl, benpress med fria vikter, vader, två rump övningar.. Det blev inte lika skakiga ben som sist jag körde ben men jag hade lite ont i knät efter promenaden. Men tränat har jag iaf gjort!!


Sen va det skoldags för mig och lite redovisning, vi va tre st så det gick rätt så fort.. Härhemma har vi myst och busat.. men mest har vi nog myst i soffan då vi va rätt sega när vi kom hem..


Nu sitter jag och ska plugga medans killarna är och försöker somna!


Imorrn är vi lediga igen. härligt när man kan ta sig en ledig dag mitt i veckan. Jag passar på nu innan jag börjar jobba. Jag älskar att vara med Melvin, det är så roligt att göra roliga saker tillsammans!! Han blir så glad och då blir jag glad..


puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards