Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jenny - 1 mars 2011 05:51

hallå så alla goa gubbar.. hehe. Idag är det tisdag och vi är uppe med tuppen hela familjen. Snart är det nämligen dags för mig att börja praktisera i fyra  veckor och tyvärr då så kommer jag att få jobba flera timmar än vad jag är borta nu. Jag kommer även att få ta öppning och stängning.. Just därför, idag när jag kan hämnta lillprinsen tidigt så ska jag testa hur det går att lämna honom kl halv sju på morgonen. tidigt jag vet. Men jag vill inte bara lämna in han där halv sju och sen låta han vara där i åtta timmar då jag praktiserar då tycker jag att det är bättre att liksom på något sätt vänja han vid att vara där så tidigt nu när ja gkan hämta han tidigare!


Så på tisdagar nu kommer han att få börja halv sju, jag hämtar honom senast halv två.. Fan det kommer bli jobbigt för mig att börja jobba sen och låta han gå alla de timmar han faktsikt kommer behöva att gå. Men men övning ger färdighet och då kanske man uppskattar de lediga stunderna tillsammans lite mer, kanske hittar på mer, myser mer.. haha om det nu går;)!!


Men eftersom det är så tidigt vi ska lämna honom så ska faktiskt jag, mamman i familjen sticka på spinning kvart i sju.. hur det känns.. Ja jag är rätt så trött.. men hallå ldet syns väl inte

 

Pigg som en lärka kommer jag in till sats.. haha. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards