Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jenny - 14 mars 2011 16:15

En ny träningsvecka att se fram emot. Denna vecka blir en lätt vecka för mig. Lite lättare och lite fler reps.. Jag kör tre veckor tungt och en vecka lite lättare. Så idag startade min lätta vecka och den började med.


Rask promenad till dagis i morse för att lämna ungen min, rygg på gymet, rask promenad hem med ca 5 kg tung väska. Till sist blev det en rask promenad till dagis igen för att hämta prinsen! Mycket promenader blev det. Jag känner som så att nu är vädret så härligt och när jag ändå kan gå, det tar lika lång tid som bussen men då behöver jag inte passa ngn buss så går jag. Men vägen hem från dagis fick bli med buss. Melvin va trött och törstig!


Jag har även idag för första gången pluggat hemma och det har gått bra.. tummen upp för mig!!!


Nä nu ska jag börja med maten sen ikväll blir det ett föräldra möte att gå på.. puss på er alla glada

Av Jenny - 14 mars 2011 07:08

HAllå på er! I natt sov Melvin i sin säng ända fram till kl 4 i natt, det är faktiskt första gången på lääänge som han gör det. Han har vaknat upp vid ett tiden den senaste tiden och kommit upp! Han kom upp till oss, började pilla i mitt hår, sparka mig i ryggen. Riva mig i ansiktet. Så jag tog mig själv in till Melvins säng vid halv fem då jag fått nog av skiten och försökte somna om!


Jag somnade om och sov till kl sex då Jonas gick upp.. gick in och la mig hos ungen igen som sov som en stock.. vi sov till kvart i sju ungefär! så idag är jag utvilad.. jeho.. haha..


Ikväll är det jag och Jonas som ska gå på föräldra möte.. jag har nog en hel del att ta upp!!! Så håll tummarna för mig ikväll mohaha..


Nä nu ska vi fixa ordning oss för dagis och träning.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards