Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Jenny - 5 mars 2011 07:15

Här vaknar vi tydligen innan man får och innan det är lagligt... strax innan halv sju sätter sig Melvin upp och säger. HEJ.. och så lägger han sig ner och kramar om mig.. jätte mysigt, verkligen! MEN inte så tidigt på morgonen när vi har fått vakna några gånger i natt.... Jonas han kom väl hem kl 01 i natt... åkte hemifrån 6.30 på morran.. Mmm stackarn hade jobb hela jävla dagen.. Men det är så det är helt enkelt!


Om magsjukan eller vad det nu va för nåt.. Melvin är helt återställd, går runt och pruttar en jävla massa bara. Känns lite varm gör han så om en liten stund ska jag kolla feber. Jag själv.. alltså jag ha rinte spytt men jag är lite burrig i magen hahaha. Så jag undrar lite vad det är som kom till oss.. Ja det återstår att se;)!


Idag hade vi först planer att ta oss till båtmässan med en av Jonas arbetskamrater och hans familj men eftersom Melvin hade nåt konstigt i kroppen så avbokade vi det för deras skull. Men eftersom han ändå är så pass pigg och glad så har vi tänkt att hitta på nåt skoj ändå idag.. Om han nu inte har feber. Men då hade vi tänkt att ta oss till nyckelviken här i nacka för att titta på lite djur o bara mysa helt enkelt. Det är utomhus och vi behöver inte sitta i ngn annans knä liksom!! För sitta inne går inte idag oxå.. Då kommer jag ohc Melvin klättra på väggarna...


Sen senare idag till middag tror jag att vi får middagsgäster ända borta ifrån Tumba.. Dessie och hennes familj.. Vi håller tummarna att de vågar komma trots lite burr i magen hahaha.. Ja nu svamlar jag som alltid.. Men jag hoppas att vi får oss en toppen dag idag eftersom dagen igår blev lite lätt tråkig!!!!


Så snart ska vi gå och väcka upp pappan i huset för lite mysig frukost jag hade tänkt att baka lite scones med hallon i..mmmm

  Det är min fina Tess recept men som jag bakade mig helt tokig på förra året haha..


Nä nu får jag ta och sätta igång här hemma.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards