Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Jenny - 20 mars 2011 16:02

Jepp igår va det fullt hus här uppe på finnberget. Jonas drog ut på stan för göra stan med sina polare så jag passade på att bjuda hit Mikaela, denna vecka va hennes barnvecka och de va ju självklart välkomna de med!


Tre huliganer har fina Mikaela. En stor kille en mellan kille och en liten men stor tjej! Energi har de så att det räcker och blir över, det är ju min grej och det gillar jag. Melvin blev lite vildare han med, exakt det jag vill:)!! Så vi hade en hur mysig kväll som helst! Vi åt tacopaj, jag gjorde en dubbelsats och nästan hela blev uppäten haha. Till film mys blev det faktiskt ostbågar och chips.. MElvin stod för det mesta av ätandet av pill i rumpan bågarna!!!


Det va jätte skoj att ha familjen här, Melvin tyckte det va super skoj att få se stora barn leka när de är som piggast!! Jag trodde först att han skulle bli rädd men nej då inte min kille inte. Han hängde på och efter istället haha.


Tog tyvärr inga bilder igår.

puss på er

Av Jenny - 20 mars 2011 15:54

Hallå på er alla glada. Herregud va solen kan göra så mycket. Man blir glad, snäll och ja sa jag glad!! det är ju bara för häärligt!! Kl sex imorse när min son tyckte att det va dags att gå upp så gick vi båda upp med ett leende. Skickade in pappa jonas till stora sängen för att få sova ut efter en hård natt ute på stan med både tanter och annat.. haha!


Vi mös en stund innan vi tog på oss våra kläder och gick ut. Jag visste inte riktigt vad vi skulle ha på oss men bestämde mig för overallen och de lite varmare kläderna eftersom ajg tänkte vi skulle vara ute en stund. EN timma va vi ute innan Melvin fick nog precis då kom även pappan ut och ville leka lite. MEN vi skulle in ju..

     

Härligt är det!! Man blir så himla glad och uppskattar livet ännu mer än innan om det nu går men det gör man! Vi har såna fina grannar här uppe på finnberget, sammanhållning på hög nivå! Så idag kom lilla Alva ut för att faktiskt just leta efter Melvin och leka lite med han. Melvin tycker jätte mycket om sina vänner här ute på gården även om han helst är lite ensam när han leker haha. Jepp han är en ensamvarg min prins. MEn älskar ändå alla barn!


vi gick in och åt lite lunch för att sen gå och sova hela bunten.. tre timmars vila blev det. Jag tror att det va rätt behövligt... Jag vaknade upp med ett ryck.. Varför? Jo för jag kom på att idag skulle min fina fina syster

  Ha ett ljusparty, jag va såklart bjuden om jag nu ville. Klart jag ville, kan ju inte låta min syster vara där hemma själv med en ljustant.. MEN vi vaknade strax efter två och låg till kvart i tre.. Så jag lämnade tyvärr min fina syster i sticket.. förlåt syster. Som tur är så är vi syskon och hon älskar mig oavsett!!!


Nu sitter vi här hemma och ska strax dra iväg mot IKEA!! Sen blir det storhandlig och träning.. häärliga söndag med sköööna solen som lyser!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards