Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Det är ju synd om

Av Jenny - 6 november 2009 20:31

både mig och Melvin nu när han är sjuk! Melvin mår inte toppen, vi va hos läkaren idag o vet ni vad. Jag som mamma känner verkligen min Melvin hur jävla bra som helst!! Han är nämligen på stadiet "på väg att bli sjuk"! Han hade lite feber, va jävligt snorig slem hosta o så  såg hon nå vitt i halsen som visade att det inte brutit ut ordentligt!!MEN hon sa även.. oj va glad han är.. ja han är alltid glad sa jag med ett leende. Men så sa jag. MEN man kan vara sjuk ändå!!! Hon tyckte Melvin bara va för härlig!!


Så hon trodde vi hade en jobbig helg framför oss. Men vi får se det kanske bara är så som det är nu. Jag tycker iaf synd om min odåga för han har svårt att få luft med näsan. Att sova är inte en höjdare för han längre han blir jätte lessen när han lägger sig ner. Så nu har jonas använt några kartonger och ställt under sängbenen så sängen kommer upp lite.. Smart va!!


Synd om mig är det för att Melvin inte kan prata och säga vad som är fel så jag kanske kan hjälpa till lite!! Jag kan bara sitta där och krama om han men han vill inte alltid det heller!! Nu sover han men för att han skulle somna fick jag sitta i sängen o ha han mot mig samtidigt som jag hade på en låt på mobilen som jag sjöng med.. hehe. Det tog väl 30 minuter för han att somna idag mot hans tre minuter!! Stackars min Melvin!!


Fast vet ni vad. imorn är det ju fest på munchen och jonas sa åt mig att jag kunde gå så stannar han hemma med odågan!!oo va skoj. Men jag ska inte dricka så jag orkar med söndagen och natten om Melvin blir jätte sjuk!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards