Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Jag pallar inte nå mer nu

Av Jenny - 9 november 2009 19:45

Varför har han blivit så här jävla äckligt jobbig på kvällarna. Ja han är äckligt jobbig för er jävla perfekta morsor!! Man får säga ibland va man tycker man behöver inte alltid tycka det är en dans på rosor för det är det fan inte för ngn jävla morsa!!!!!


Varje jävla kväll har han somnat in sen vaknat och skrikit. JAg hittade mitt sätt o få han att sova på men nu ikväll har inte det funkat. Eller jo visst funkade det han somnade sen när ja gla ner han igen började han skrika o skrika o skrika. Han har skrikit i fyrtio jävla minuter nu!!!! Jag sjunger jag hyssjar jag kramar men det hjälpe rinte. Jag vet att han skriker för att han är trött men svårt att somna då!!!


Men jag vet oxå att han har svårt att sova för att han är så jävla täppt i näsan det bara rinner ja jag använder näsfridan och försöker spruta nässpray. Men jag kan säga så här. Nässprayen va mycket lättare att använda när han va ett litet knyte som inte förstod va fan jag höll på med. Nu vrider och vänder han på huvet o tro mig att få den där jävla sprayen intryckt i näsan när man rör på huvet gör jävligt ont!! Ja jag testade på mig själv för det hände med MElvin så det gjorde ont!! Så den vill jagi nte använda nå mer. Näsfridan suger för fullt men det tar aldrig slut. så konstigt att han inte kan sova. Men läkarna här i sveriga sitter där på sina feta jävla arslen o säger. Det blir bra åk hem, konstigt att så många dör när de är sjuka .. för läkarna här i sveriga är så jävla äckligt lata de vill inte göra sina jobb ordentligt för de får piss betalt säkert. MEn varför blir man läkare Jo för man vill hjälpa människor!!!!!!


Blir ni läkare bara för att få pengar borde ni satsa p ånåt annat. Jag är jävligt förbannad just för tillfället så ni vet!! Kom bara med era kommentarer så tro mig får ni tillbaka i era rumpor!!!!! Jonas ja han är iväg och jobbar o det är jag oxå lack för. Men det är inte hans fel jag bara är det!!! Hur fan ska jag få ut snoret ur Melvins näsa så han kan andas!! När han andas in börjar han att gråta, jo för att han itne får ngn luft eftersom det är så mycket snor!!!!!! Så säger andra.. stoppa in alvedon.. vadå ska man stoppa in alvedon så fort de blir jobbiga... Stackars de ungarna!!!!! Ska han få alvedon varje kväll då bara för han har massa snor!! Nej tack! Nej nu sover han igen och jag hoppas han inte vaknar igen för han kommer känna min vrede och hur ledsen jag är!! Ska han vakna igen så hoppas jag han väntar till jonas kommer hem. Han kan tackla sånt här bättre än mig. hm konstigt eftersom han inte behöver ta det varje kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards